Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ramlade just in genom dörren efter en mkt angenäm middag! Nu chillar jag lite i soffan men ska snart sussa, upp tidigt imorgon, har bokat in helkroppsmassage kl 10 imorn! Kommer bli såååå gött!

Gjorde en liten snabb sketch till en liten fanfic jag skriver, tyckte den blev rätt bra. Nu ska jag bara skriva färdigt också, det är lite svårare. :p

delete_laye2r_by_theredlightning-dbhn7f3.jpg

Ramlade just in genom dörren efter en mkt angenäm middag! Nu chillar jag lite i soffan men ska snart sussa, upp tidigt imorgon, har bokat in helkroppsmassage kl 10 imorn! Kommer bli såååå gött!

Gud vad skönt!
Jag såg att de hade sånt här i byhålan. Sjukt billigt mot Sthlm. Så jag tänkte unna mig det lite regelbundet.
Ääälskar massage! Snudd på stört mycket..

Stopp stopp. :mad:

Det där "hoppas" är inget du ska säga eller skriva. Du var likadan på träffen i Svärdsjö. Du bad om ursäkt, eller fällde nån kommentar om huruvida du fick sitta. Ingen kommentar om att något var trevligt. Bara ursäktanden. I alla fall var det vad jag hörde.
Du var där för att du var välkommen. Alltså var de där kommentarerna helt onödiga!

Städa bort sånt där ur huvudet. De är antagligen någon betingad reflex. Men ord är viktiga. Man lurar sig själv. Du stampar på dig själv när du säger sånt. De bygger inte upp dig. De sänker dig.

"Är på besök" jag har sett fram emot det" - kan vara en bättre variant. Kom igen nu!
Jag vet inte vad jag ska säga.

Jag vet att jag är välkommen och drog ett lite Plumpt och som jag ser det ett oskyldigt skämt. Synd att du inte såg det och skapade obehag för dig.

Det du skriver om att städa mitt huvud så har man ett jobb att bita i. Du har rätt att den är betvingad. Men den resan är inget jag vill dra för bukes ridå. Inte den jag har gjort eller den jag har kvar att göra.

Livet är komplicerat nog för att justera den efter andras viljor hela dagarna. Och jag har slutat med det.

Jag har fått höras om andras resor i livet här på buke och det har varit ett privelgium att få ta del av dessa. Man lär sig mycket av andra och deras erfarenheter som man själv inte blir exponerad av. Det upp kommer en viss exponerisresposaviklse på ens egna brister och det är bra att bli varse av dom men det är otroligt svårt att ändra kastellet av en personlighetsuppbygnad.

Ska upp dödligt tidigt imorgon och så beger jag mig till Örebro med syster och åtminstone två av mina syskonbarn. Ett jäkla farande.. idag var jag i Jönköping och Skövde. Och fler ställen därtill.

Vem ska trösta snurris? Hur jag trodde att vi var på väg mot ljuset för att bli slungad rakt ner i allt elände igen, mentalt den här gången. Maken arg och ledsen över allt som drabbar honom, dottern bröt ihop för att pappa bröt ihop och så kom all skolpanik uppe på det och jag vet inte vem som ska ta hand om mig. Jag är helt jävla slut....:( Jag kan inte åka bort eftersom karln svimmar av lite nu och då och som det blev sist hade det kunnat gå riktigt på tok.
Sen ser jag högen med böcker jag borde börja läsa inför terminsstarten men det får väl gå som det går.:crazy:
Ord väger lätt i din situation men satan vilken jobbig sits du har. Jag önskar innerligt att du eller ni kan få hjälp av någon för så här kan ni ju inte ha det. Finns det inte någon enda som kan avlösa dig? Eller att din man kan få hjälp på typ ett rehab ställe så ni andra kan få sova och andas lite. Stor kram :heart

Jag hittade rockfish (farsk, nyfangad i stilla havet) for ungefar $2.53 (ungefar 20 kronor och 50 ore) per halvkilo. :cool: Jag vet inte vad farsk fisk kostar i Sverige, men har ar det billigt for en jatte god fisk.:up: Nu galler bara att fundera ut vad jag ska gora mer an rockfish ... och vad jag ska gora med fisken i fraga.:p

Jag hittade rockfish (farsk, nyfangad i stilla havet) for ungefar $2.53 (ungefar 20 kronor och 50 ore) per halvkilo. :cool: Jag vet inte vad farsk fisk kostar i Sverige, men har ar det billigt for en jatte god fisk.:up: Nu galler bara att fundera ut vad jag ska gora mer an rockfish ... och vad jag ska gora med fisken i fraga.:p
Torskfilé ca 160 kr kg. Färsk då.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
906
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 198
Senast: Flixon
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 60 61 62
Svar
1 220
· Visningar
44 717
Senast: Sel
·
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 250
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Hjälp

Hund, Katt, Andra Djur