Bukefalos 28 år!

Vad sysslar vi med, del XV?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nån som vill köpa mina mc-läder så jag slipper mecket med att lägga ut på köpoxhsälj-sidor?
Och nej mina fina mods det är bara ett gnällinlägg och inte en serlös annons. Jag orkar verkligen k te mecka med sånt nuuuuu.
 
Uttråkad. Måste vänta någon timme till sen kan jag nog smita över till affären en stund. Det är så skönt att ha det gjort så jag slipper stanna på vägen hem från jobb.
 
Äter frukost, ska vara på gymmet kl 11 med The stumpe-maker som meddelat att hon är på bitchhumör idag. Nåja om inget annat ska det bli fantastiskt att basta :)
 
Tittar på bakprogram på tv och försöker motivera mig till att sätta fart här hemma. Ska ta mig till affären, till föräldrarna och hämta jordgubbar (frusna :p ), städa och baka en tårta. Stod i horoskopet igår att det skulle bli en hälsosam helg. Blev både pizza och godis igår och ska baka idag (som ska serveras i morgon sedan). Otroligt hälsosamt :D
 
Tittar på bakprogram på tv och försöker motivera mig till att sätta fart här hemma. Ska ta mig till affären, till föräldrarna och hämta jordgubbar (frusna :p ), städa och baka en tårta. Stod i horoskopet igår att det skulle bli en hälsosam helg. Blev både pizza och godis igår och ska baka idag (som ska serveras i morgon sedan). Otroligt hälsosamt :D
Visst fyller du år idag/imorgon?
 
XP... herregud :crazy: Fast trots allt var det bättre än Vilse (som jag helt hoppade över och gick direkt på 7:an :D). Mina vänner inom IT fick gråa hår av Vilse :p
Vilse, med the circle of death som snurrar konstant.. Det var ju ett väldigt kortlivat os dessutom. Är imponerad över att de hqr en sån samling av häckar med det. Som fungerar tom, även om det tar hundra år att göra något på dem :meh:
 
På måndag :)
Tänkte fira det i morgon dock
Då grattar jag i förskott, för på måndag hinner jag nog inte in här:
specielltarta_2_.jpg

Grattis!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 140
Senast: Norma
·
Hundavel & Ras Om allt går som jag vill kommer jag skaffa valp nästa år och planerar för fullt för vilken ras jag ska välja. Har idag en jaktgolden...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 181
Senast: hastflicka
·
Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
754
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
67 066
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp