Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick just en rejäl utskällning för att det är stökigt på perrongen. Soptunnan är full och fåglarna har spritt ut skräpet. Resenären var röd i ansiktet över att behöva betala för att åka tåg när det ser ut som det gör. Själv har jag ingen aning om det är Trafikverket eller kommunen som sköter sånt, skulle tro att det är kommunen.
 
Vaknar och ser att det plöjts "Vad gör vi"-trådar som f-n i natt... redan på 106! :rofl: Fast jag tror att LIX (59) kan vara en troligare siffra... ;) :D

Det var någon som tog sovmorgon idag:
19227094_1364148966984822_7851365453069811712_n.jpg
 
På väg mot jobbet.
Idag ska vi träna cykelsäkerhet.
Min rygg kommer ta kål på mig.
Imorgon är det avslutning, sen ska jag fika med de snart fd kollegorna i just det arbetslaget innan fritids.
Har trivts bra där så det kommer bli trevligt
 
Ja, när hen ligger still och inte står och tuggar på mina rosor, tulpaner eller jordgubbsblommor... :meh:

Jag hade velat se en tråd med "LIX" i titeln :( det känns så härligt norrländskt :love: :D
Du får tala om för hen var gränserna går, med hjälp av kärleken i ditt hjärta! :love::D

Fast jag måste erkänna att min hjärna läser "LIX" som en grov felstavning (samt förkortning) av ordet "liksom" och jag tycker inte det ser bra ut :angel:
 
Du får tala om för hen var gränserna går, med hjälp av kärleken i ditt hjärta! :love::D

Fast jag måste erkänna att min hjärna läser "LIX" som en grov felstavning (samt förkortning) av ordet "liksom" och jag tycker inte det ser bra ut :angel:

Eller luftgeväret :meh: *nej, innan någon blir hysterisk kan jag säga att jag naturligtvis inte skjuter på ett rådjur med luftgevär eller något annat vapen, det vore jaktbrott*

Ja, lix :) helt normalt norrländskt uttal :D "Kan du lix fixa ena där också när du änna håll på å pjulrar?"
 
Eller luftgeväret :meh: *nej, innan någon blir hysterisk kan jag säga att jag naturligtvis inte skjuter på ett rådjur med luftgevär eller något annat vapen, det vore jaktbrott*

Ja, lix :) helt normalt norrländskt uttal :D "Kan du lix fixa ena där också när du änna håll på å pjulrar?"
Det kanske räcker med att veva det i luften litegrann? Eller skaffa en vuvuzela :up:

Pjulrar?! Vad gör ni i vildmarken med språket egentligen? :cautious: Jag behöver en språkkurs :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 484
Fritid Jag behöver en ny hobby. Nått jag kan tillbringa alldeles för många timmar på Youtube med att lära mig kring och sen utöva praktiskt...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 701
Senast: Badger
·
Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 219
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Som rubriken säger, finns det porr som är producerat på ett sätt som inte är "skadligt" för de som gjort den? Jag kan ärligt säga att...
2
Svar
33
· Visningar
2 961
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp