Bukefalos 28 år!

Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hen är en hon :D

Själv har jag varit ut med hunden i det strålande vädret, vattnat i växthuset, där det förövrigt var 30 grader varmt just nyss :up:

Nepp, garanterat en "han" :D De syns inte på den bilden men han har några pinnar :)

Min mobilkamera suger om man zoomar och jag vågade inte hämta den andra ifall han skulle dra :p
 
@Gnist:
19120394_882985535182301_8667119234528051200_n.jpg

Jag hoppas ingen skjuter honom på en gång, vi behöver en stark stam :) Vi bor ju i vargland... :meh:
 
Pannkaksfrukost och kaffe. Sedan vidare färd mot jobbet. Dagens uppdrag, lägga in nästa veckas arrangemang, kolla om jag fått meddelande från Unionen beträffande registrering som APO och AMO. Ringa ÖBo och höra om det är OK att be att få bostadsanpassa ena cykelförrådet utanför porten till att förvara en Elscooter. Det förrådet brukar jag vintertid ha min rullator i och i övrigt står det IBLAND en cykel där.

Ja, halleluja, jag får ju inte handikapparkeringsstillstånd eller färdtjänst. Men en arbetsterapeut kom förbi och tittade på mig för ett har veckor sedan. Hon sa först NEJ till elscooter också. Då for Ragatan i mig, men jag andades reste mig och gick ut i köket för att hämta kaffe. Då hörde jag från vardagsrummet, det är inte alla dagar du kan gå si och så långt och klarar dig bra utan värk och vila? Nej, fräste jag och när jag kom in i vardagsrummet igen höll AT'n på att fylla i en lapp om elscooter.

Igår var jag iväg och provkörde två stycken. Den mindre Calypson kändes lite vinglig och AT'n själv hade tänkt sig Elite 2+ med större hjul som tar större hinder... *harkel* Jag tror hon insåg att jag kommer använda elscootern till mer än att gå och handla *fniss*.

Jag fick provköra en bit på vanlig cykelbana och sen ett litet manövertest på hinderbana. Jag fick plus i kanten för precisionsbackning. Har man backat med hästsläp och gallerkärror, så har man.

Ha en fin dag hör ni.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 949
Senast: Görel
·
Fritid Jag behöver en ny hobby. Nått jag kan tillbringa alldeles för många timmar på Youtube med att lära mig kring och sen utöva praktiskt...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 808
Senast: Badger
·
Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 391
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Som rubriken säger, finns det porr som är producerat på ett sätt som inte är "skadligt" för de som gjort den? Jag kan ärligt säga att...
2
Svar
33
· Visningar
3 024
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp