Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
:cautious:vaknade skitarg på maken för han var så jäkla dum i min dröm. Så där så att jag nästan har lust att skrika åt honom :o så nu ligger jag och lugnar ner mig lite och ska försöka sova lite till.:D
 
Läser om hur Kelloggs cornflakes användes för att bekämpa sexlusten. Hur kommer det sig att jag inte visste detta innan!

Jag visste... men det är för att jag läst om honom eftersom han födde upp araber också ;) Han hade faktiskt ett av de finaste arabstuterierna i världen, många av hästarna kom från Crabbet i England och många av Pattons stulna araber kom dit, bla *Lotnik.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 482
Fritid Jag behöver en ny hobby. Nått jag kan tillbringa alldeles för många timmar på Youtube med att lära mig kring och sen utöva praktiskt...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 701
Senast: Badger
·
Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 218
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Som rubriken säger, finns det porr som är producerat på ett sätt som inte är "skadligt" för de som gjort den? Jag kan ärligt säga att...
2
Svar
33
· Visningar
2 961
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp