Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
808DD850-CDAB-464A-844B-AF09BD77D4D6.jpg


2E239BE9-F2F6-497B-9942-11EC56B737D0.jpg


Samma sak i boxarna och lösdriften men där är tjocka bäddar så inget som stör så länge man är noga med att strö.
Måste ju hugga som tusan i axeln när man mockar.
 
Funderar på om det blir bättre med ett lager sand?
En del stall har ju sand i gången just för att det inte ska damma och inte vara halt.
En bra ide men det känns knöligt när man lägger bandage och sånt? Jag lägger hovbandage dagligen just nu och lär nog få göra ett tag till så sand känns sådär då :cautious:
 
Jag har faktiskt funderat på det men dom är så satans dyra :wtf:
Har du tur kan du kanske få tag i gummiband,typ dom som dom har på sten o grus firmor ,eller ja det finns en hel del bandande maskiner som har dom,men just nu funkar inte hjärnan,så någon annan kanske kan hjälpa här?!
 
Har har vi haft lokala bar lange nu ... och det ligger redan ho balar pa akrarna for andra gangen i ar ... MEN det har inte regnat pa 3 veckor ... Lustigt hur torrt det ar har i regnskogens forlovade land pa sommrarna.
 
Läser om hur Kelloggs cornflakes användes för att bekämpa sexlusten. Hur kommer det sig att jag inte visste detta innan!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 482
Fritid Jag behöver en ny hobby. Nått jag kan tillbringa alldeles för många timmar på Youtube med att lära mig kring och sen utöva praktiskt...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 700
Senast: Badger
·
Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 218
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Som rubriken säger, finns det porr som är producerat på ett sätt som inte är "skadligt" för de som gjort den? Jag kan ärligt säga att...
2
Svar
33
· Visningar
2 961
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp