Bukefalos 28 år!

Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på bussen hem från jobbet. I em kommer min KP och hämtar mig. Vi ska åka hem till hen och kolla igenom alla turridning ställen som finns. Troligen boka ett oxå
 
Nämen jippie sitter på akuten med maken eftersom han blir allt mer yrslig och enda sättet att få ta provet är att gå genom akuten...:meh: Det här kan ta tid..
 
Åh nej :( håller tummarna att det inte är allvarligt :heart *stor kram*
Det är förhoppningsvis "bara" vätskebrist och lågt blodtryck men när han höll på att ramla ihop mellan stolen och britsen hos stomisköterskan så ville hon att det skulle undersökas. Sen ska vi försöka hitta någon som vill ta ansvar för sårvården. Jag känner mig inte helt trygg i att ta allt ansvar för att det läker som det ska.
 
Jag har klippt 1/4 del av gräsmattan,vattnat tomater och planterat om dom 3 sista (och kastat 4st när jag ledsnade)
Sen spolat av trappen som jag använde som planteringsbord.
Nu ska jag fika o sen åka och tanka dunken för att kunna klippa klart.
 
Käkar lunch och tittar på *trumvirvel* hitta Nemo! För vilken gång i ordningen har jag tappat räkningen på...
tumblr_onf0izsiv81rkmmcoo7_1280.gif


:D:D:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
4 023
Senast: kolblakkur
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
445
Fritid Jag behöver en ny hobby. Nått jag kan tillbringa alldeles för många timmar på Youtube med att lära mig kring och sen utöva praktiskt...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 881
Senast: Badger
·
Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 495
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Oseriös avel 2023
  • Återkommande uvi

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp