Vädertråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
This time of year ... but not so much in August.:nailbiting:
Näe det är förstås och inte Arizona då heller.
Florida är ok trots alla bugs och den tropiska hettan för då drar man ner till beachen på helgerna.
Tyvärr har ju även Cocoa Beach Open Container Law nuförtiden, suck :meh:.
 
Näe det är förstås och inte Arizona då heller.
Florida är ok trots alla bugs och den tropiska hettan för då drar man ner till beachen på helgerna.
Tyvärr har ju även Cocoa Beach Open Container Law nuförtiden, suck :meh:.

Jag har lattare for den torra oken varmen aven nar det ar som varst. Tyvarr sa har ju Arizona's "low desert" nedanfor bergen ofta regnstormar i Augusti/September och det blir som en bastu dar ocksa.:arghh:
I Arizona aker man da upp i bergen :love: Vackert, vackert, vackert och lagom temperaturer nar det ar olidligt nere i oknen.
 
Jag har lattare for den torra oken varmen aven nar det ar som varst. Tyvarr sa har ju Arizona's "low desert" nedanfor bergen ofta regnstormar i Augusti/September och det blir som en bastu dar ocksa.:arghh:
I Arizona aker man da upp i bergen :love: Vackert, vackert, vackert och lagom temperaturer nar det ar olidligt nere i oknen.
Life's a beach !!!
 
Norra QLD, Australien just nu

Screenshot_20180315-140910.png
 
Någon minusgrad och sol.
Så jävla trött på vinter! Har varit så lång och det känns som att våren är långt borta när man kollar prognoserna :meh::arghh::down:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Följande text snurrar runt lite överallt på fb. Vad tycker den samlade bukeflocken om detta? (Själv anser jag att hästar som skakar...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
14 973
Senast: Korven
·
V
Hundhälsa I sin biabädd intill elementet, med en mikrovärmd vetesäck gömd under fleecefilten, ligger hon just nu och njuter efter en promenad...
Svar
16
· Visningar
7 605
Senast: Berin
·
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 410
Senast: Disen
·
Utrustning Min häst har exemtäcke just nu. Kommer att ha det täcket in på hösten, dygnet om. Detta täcket kan jag inte begära att stallägaren...
2
Svar
32
· Visningar
1 922
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp