Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast för oss som inte bor mitt i stan och har ytterst begränsad lokaltrafik så är bränslepriserna väldigt avgörande. Även vi måste ha råd att ta oss till jobbet, barnens träningar och mataffären.Pratade med en person inför valet och vi har olika politiska åsikter. Hen sa vill du att jag ska få dyrare lån och dyrare bränsle? I min värld finns det frågor som är betydligt viktigare än bränslepriser och att hålla räntan på lån så låg som möjligt
SD går kraftigt tillbaka, kan nog vara början på en trend, med den politik de nu format ligger de ungefär lika med övriga i det blocket och de tillför inget så varför rösta på dem, ungefär så tror jag många tänker.
Vore det då inte bättre med riktade satsningar för de som behöver, än breda skattesänkningar för att maximera utsläppen?Fast för oss som inte bor mitt i stan och har ytterst begränsad lokaltrafik så är bränslepriserna väldigt avgörande. Även vi måste ha råd att ta oss till jobbet, barnens träningar och mataffären.
Hörde uttalande från Ulf Kristersson på radio i morse. Jag hoppas det var reportern som valde att rapportera vad han sa. Alla andra som intervjuades talade om sig och sitt han valde att genast skapa konflikt och tala illa om motståndaren. Inte ens direkt efter valet kan han bete sig
Jag hoppas verkligen resultatet står sig. Min åsikt är att oavsett vilken sida som vinner så kommer splittringen i samhället öka. Det finns alldeles för starka krafter som önskar den splittringen i form av stater Ryssland, Kina, USA och gigantiska företag i forma av sociala medier där konflikter skapar engagemang som de kan tjäna pengar på. Det viktigaste för mig är att vi får en ny statsminister och slipper ha med den här ryggradslöse girige hycklaren att göra (jo det finns ett tillfälle han haft ryggrad och det är i Ukraina frågan och DET ska han ha cred för).
Mmm, jag är sjukt besviken över att de inte straffades i riksdagsvalet för sveket av sina liberala värden. Det är en jättekonstig värld tyckte jag och min kompis som skrev med varandra hela kvällen. Jag som fd liberal väljare hoppades att partiet jag röstat på många gånger skulle åka ut, hen som f.d. moderatpolitiker höll tummarna för fullt för MagdaLiberalerna jublar över spärrfixen, men är nästan utraderade överallt runt om i landet där stödröster inte används. Total kris.
Mmm, jag är sjukt besviken över att de inte straffades i riksdagsvalet för sveket av sina liberala värden. Det är en jättekonstig värld tyckte jag och min kompis som skrev med varandra hela kvällen. Jag som fd liberal väljare hoppades att partiet jag röstat på många gånger skulle åka ut, hen som f.d. moderatpolitiker höll tummarna för fullt för Magda
Men det är väl bara stödröster de fått? Liberalerna är som ett tomt skal bara med röster från andra partier.Mmm, jag är sjukt besviken över att de inte straffades i riksdagsvalet för sveket av sina liberala värden. Det är en jättekonstig värld tyckte jag och min kompis som skrev med varandra hela kvällen. Jag som fd liberal väljare hoppades att partiet jag röstat på många gånger skulle åka ut, hen som f.d. moderatpolitiker höll tummarna för fullt för Magda
Fast för oss som inte bor mitt i stan och har ytterst begränsad lokaltrafik så är bränslepriserna väldigt avgörande. Även vi måste ha råd att ta oss till jobbet, barnens träningar och mataffären.
Men det är väl bara stödröster de fått? Liberalerna är som ett tomt skal bara med röster från andra partier.
Japp. Blir ju annars mer lönsamt och gå hemma på bidrag, men är ju så en del vill ha det i det här bidragslandet.....Fast för oss som inte bor mitt i stan och har ytterst begränsad lokaltrafik så är bränslepriserna väldigt avgörande. Även vi måste ha råd att ta oss till jobbet, barnens träningar och mataffären.
Mest vill ”vi” nog att vi tar ansvar för klimatutsläppen på ett rimligt sätt, som det rika privilegierade land vi är, samtidigt som vi kan satsa på lösningar för de som verkligen behöver och inte har möjlighet att använda andra lösningar. Att vägra det är bara så kasst.Japp. Blir ju annars mer lönsamt och gå hemma på bidrag, men är ju så en del vill ha det i det här bidragslandet.....
Jo i SAK. Men som det genomförs nu är ju FEL mot gemene svensson, man försvårar för oss som inte har den inkomsten till att köpa en elbil. Det är därför MP i många kretsar är hatade.Vore det då inte bättre med riktade satsningar för de som behöver, än breda skattesänkningar för att maximera utsläppen?