Varför har ni era djur?

oh ja. visst låter de små djuren rätt mkt? kan säkert skrika och göra olika lätten på ungeför 25 sätt. rätt imponerande. ibland undrar jag hur jag skall få tyst på mina marsvin..
 
Ja, det är otroligt vad de kan prestera! :D Tuva använder sig av en imponerande uppsättning kuttranden, pipanden och något som nästan liknar tjutanden. :) Vågar knappt tänka på hur det kommer bli när det kommer ett till!
 
Nja.. Har sett en flock genom ett fönster. Har jag missat något? :angel:
 
Hästen är en mkt trevlig kompis och ridning är även en mkt rolig sport. Finns väll inget roligare än att dra på full gas över sommarängarna?!! :D
Hundarna gör att man får komma ut på sköna promenader och så har man alltid en vän nära till hands. :) Jag tränar & tävlar även mkt med hunden vilket är väldigt roligt.
Marsvinen gör en glad med sitt mysiga prat och så är det himla mysigt me en liten gris i knäet... :love:
 
Oj, läste nu "varför" ;D. haha.

Jag fick kaninen när jag var yngre och mer intresserad och nu hänger hon bara med! Vill inte sälja henne, hon har nog inte så långt kvar.
Hundarna har vi som sällskap och sen arbetar jag en del med den ena.
Foderponnyn har jag därför att jag ville utvecklas i min körning och fokusera mig på en häst, vilket hittils har funkat sisådär, rutinen är ju bättre än aldrig ;D.
 

Liknande trådar

Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 125
Hästmänniskan Ja, nu är det dags att höra om det finns någon här som har erfarenhet av att hyra/äga stall och vad man egentligen ska tänka på. Detta...
Svar
8
· Visningar
2 761
Senast: Pudlan
·
Ridning Har det aldrig slagit er vilken ovanlig sport vi faktiskt pysslar med? Med ovanlig menar jag då något som inte liknar någon annan...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 350
Senast: Dandylinn
·
Tjatter Halloween 1925 - Sådär Carson, nu tror jag att allt är färdigt inför festen. Hur gick det förresten, fick ni tag på en extra footman? -...
66 67 68
Svar
1 349
· Visningar
49 906

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp