Vårföräldrar 2017 del 9

Tyckte O var sämre på morgonen så ringde BUMM. Tur var det, lunginflammation konstaterades. Just nu hoppas vi på en virusbaserad men blir han inte bättre av medicinen måste vi åka in och röntga lungorna.
 
V sov fortfarande när jag kom strax före 14. Amazing. De hade haft besök av föris inne i samhället, antagligen därför.
CCBFBA28-C988-4B45-B561-95D7C7E74423.jpeg
 
Senast ändrad:
Snart packar vi in i bilen och åker mot flygplatsen i karlstad. Först tyckte jag att restiden var bra, eftersom planet går 19,40 och vi reser under natten. Men sen kom jag på att det känns lite taskigt att troligen behöva väcka cornelis flera ggr under natten med transfer och liknande, så börjafe fundera lite. När är egentligen bästa restiden med barn?
 
Snart packar vi in i bilen och åker mot flygplatsen i karlstad. Först tyckte jag att restiden var bra, eftersom planet går 19,40 och vi reser under natten. Men sen kom jag på att det känns lite taskigt att troligen behöva väcka cornelis flera ggr under natten med transfer och liknande, så börjafe fundera lite. När är egentligen bästa restiden med barn?
Vi har inte flugit med Sammy men dock bilat genom Sverige (12-13h resa). Kört både varianten med övernattning och non stop med mat och tankningspauser. För hans del har det inte spelat nån roll när vi rest utan han har tagit det med ro och även om han blivit väckt har han inte brytt sej nämnvärt. Dagen efter har han varit lite ”bakis” men samtidigt så har han varit lika glad som vanligt.
Tror inte det är nån fara:)
 
Vi har inte flugit med Sammy men dock bilat genom Sverige (12-13h resa). Kört både varianten med övernattning och non stop med mat och tankningspauser. För hans del har det inte spelat nån roll när vi rest utan han har tagit det med ro och även om han blivit väckt har han inte brytt sej nämnvärt. Dagen efter har han varit lite ”bakis” men samtidigt så har han varit lika glad som vanligt.
Tror inte det är nån fara:)

Cornelis hatar typ att sitta stilla så är jättearg bara man åker ganska korta resor med bil haha
 
Han kraschade på kvällen igen så nu ligger vi inlagda på barnmedicin med syrgas och dropp. Här misstänker de inte lunginflammation utan att det är hans förkylningsastma som spökar. Det är jobbigt att se sin lille med massa slangar och sladdar överallt.
 
Han kraschade på kvällen igen så nu ligger vi inlagda på barnmedicin med syrgas och dropp. Här misstänker de inte lunginflammation utan att det är hans förkylningsastma som spökar. Det är jobbigt att se sin lille med massa slangar och sladdar överallt.

:heart

De blir ju så oerhört små när de ligger där :cry:
 
Han kraschade på kvällen igen så nu ligger vi inlagda på barnmedicin med syrgas och dropp. Här misstänker de inte lunginflammation utan att det är hans förkylningsastma som spökar. Det är jobbigt att se sin lille med massa slangar och sladdar överallt.
Men stackars liten ❤️❤️❤️❤️
 
Han kraschade på kvällen igen så nu ligger vi inlagda på barnmedicin med syrgas och dropp. Här misstänker de inte lunginflammation utan att det är hans förkylningsastma som spökar. Det är jobbigt att se sin lille med massa slangar och sladdar överallt.
Så jobbigt för er :( Skickar styrkekramar :heart
 
Snart packar vi in i bilen och åker mot flygplatsen i karlstad. Först tyckte jag att restiden var bra, eftersom planet går 19,40 och vi reser under natten. Men sen kom jag på att det känns lite taskigt att troligen behöva väcka cornelis flera ggr under natten med transfer och liknande, så börjafe fundera lite. När är egentligen bästa restiden med barn?
Beror på hur långt man ska flyga men gärna över en vilotid :up:
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
19 452
Hundavel & Ras 2017, när jag hade planer på förra kullen, vet jag att vi var flera uppfödare på forumet som hade en tråd om våra kullar. Planerandet...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
16 202
Svar
809
· Visningar
42 813
Senast: Scata
·
Utrustning Gekås ny påsar (de stora) har väldigt dålig hållbarhet. Vad ska man köpa i stället till rimligt pris. Ska klara 9 kg hösilage.
Svar
19
· Visningar
864
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp