Vårföräldrar 2017 del 9

Fortfarande diarre och hade 38,6 imorde men åtminstone ätit lite banan och melon, ska väl helst äta bröd och pasta, sa läkaren vi åkte till igår men det vägrar han...

Usch stackare men skönt att han har lite mindre feber iaf. Det är väl bättre att han äter något än ingenting. Banan är ju stoppande med om de inte är gröna.
 
Fick ju börja amma igen på dagtid när han blev så sjuk så igår slutade jag igen. Det var betydligt tuffare denna gång, han skrek i 25 min innan han däckade på fm. Men idag har det gått riktigt bra, han har inte ens försökt leta bröst än och han somnade gott i selen på ryggen när jag var i tvättstugan.
 
Usch stackare men skönt att han har lite mindre feber iaf. Det är väl bättre att han äter något än ingenting. Banan är ju stoppande med om de inte är gröna.

Ja jag känner också att lite frukt är bättre än ingenting i alla fall! Hoppas det är ännu mindre feber imorgon när vi ska flyga hem!
 
På väg till mina föräldrar, med 25 mil kvar spyr hon ner hela sig. Nu är hon allmänt missnöjd, sover och gråter om vartannat.
Åksjuka, matförgiftad, magsjuk? Tror åksjuka eller ngt med maten för hon får behålla vattnet. Det är långa mil kvar just nu. (Typ 15)
 
På väg till mina föräldrar, med 25 mil kvar spyr hon ner hela sig. Nu är hon allmänt missnöjd, sover och gråter om vartannat.
Åksjuka, matförgiftad, magsjuk? Tror åksjuka eller ngt med maten för hon får behålla vattnet. Det är långa mil kvar just nu. (Typ 15)


Stackars liten :(
 
Var på buketräff igår, kom hem sent till liten V som snyftade hejdlöst :cry: Somma utan tutte är verkligen inte hans grej.
 
Det blev nog något med maten i går, jag beställde ägg och mjölkfritt, fick läsa innehållsförteckning men eftersom hon i kassan sedan frågade om barnet ville ha mjölk att dricka så... (kan ju ha blivit något på stekbordet eller samma redskap eller whatever). Magen är urkass men hon är på bra humör igen och äter gladeligen utan bekymmer.
 
Var på buketräff igår, kom hem sent till liten V som snyftade hejdlöst :cry: Somma utan tutte är verkligen inte hans grej.

:heart För oss går kvällarna bättre nu men sambon hade det rätt tufft när jag började jobba. Uppvak på natten utan mig är fortfarande katastrof dock. Hoppas det går lättare för er snart.

Det blev nog något med maten i går, jag beställde ägg och mjölkfritt, fick läsa innehållsförteckning men eftersom hon i kassan sedan frågade om barnet ville ha mjölk att dricka så... (kan ju ha blivit något på stekbordet eller samma redskap eller whatever). Magen är urkass men hon är på bra humör igen och äter gladeligen utan bekymmer.

Stackars liten.
 
O har fullt med allergiutslag i ansiktet. Begriper inte vart han fått det ifrån, tycker vi har varit så noga. :(
 
Holly har fått riktigt kläm på det där med att gå och hon störtvägrar krypa något mer, precis som om det vore under hennes värdighet :rofl: Hon har även börjat försöka sig på att springa.

Hon fick ju en pool när hon fyllde ett förra veckan så den har vi fyllt och ställt på en solig plats, men det är mest hunden som ligger i den :laugh:
 
Idag är de ute direkt från lämning även de små men det gick bra :) Fredagar är en lugn dag med inga 15-timmars och de är ganska många.
 
Fröken fick följa med min syster på ett student utspring. Efter halva hade hon däckat i vagnen med hörselkåpor på och var inte kontaktbar på lite mer än en timme :laugh::laugh: Är lite små grinig och trött nu inväll med lär somna gott när moster passar dem.

Jag och sambon har nämligen varit på våran första barnfria dejt ikväll sen innan jag blev på smällen:heart
 
D01753C7-715A-4BD2-8B3F-FA62051E3DF7.jpeg


Viktor har fått en sandlåda. Vi handskottade 3 ton sand :p Blev nästan ett ton över som ena syskonbarnet får, han har bara lite på botten nu.
 
E7838647-7252-4C84-9D4C-57E78754907D.jpeg


Jag har tjatat om att vi ska besöka ett cafè i närområdet. Nu åkte vi dit. Och det började åska och spöregna :rofl:

Och av det vi ätit idag är det bara wienerbrödet jag inte gör bättre.

Men nu vet vi det :)

Mysig miljö!
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
13 14 15
Svar
298
· Visningar
21 245
Hundavel & Ras 2017, när jag hade planer på förra kullen, vet jag att vi var flera uppfödare på forumet som hade en tråd om våra kullar. Planerandet...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
16 855
Senast: bollen__
·
Svar
1 018
· Visningar
53 554
Utrustning Gekås ny påsar (de stora) har väldigt dålig hållbarhet. Vad ska man köpa i stället till rimligt pris. Ska klara 9 kg hösilage.
Svar
19
· Visningar
865
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp