Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Oh vad bra! Var rätt aktiv ulvlekare för ett par år sedan men det rann ut i sanden. Nu vill jag vara med igen! :banana:

LL:

1. glömmerallt
2. Sasse
3. Wysiwyg
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

LL:

1. glömmerallt
2. Sasse
3. Wysiwyg
4. Blacksmithfarm
5. Mammas
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Oh vad bra! Var rätt aktiv ulvlekare för ett par år sedan men det rann ut i sanden. Nu vill jag vara med igen! :banana:

Nej men, för ett par år sedan? Då måste jag ju ha lekt med dig ;) Välkommen tillbaka!


LL:

1. glömmerallt
2. Sasse
3. Wysiwyg
4. Blacksmithfarm
5. Mammas
6. zassooo
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

:eek: Visste inte att du höll på med sånt ;) Nu måste jag ju nästan vara med igen också :p

Ja komsi komsi ;)

Nej men, för ett par år sedan? Då måste jag ju ha lekt med dig ;) Välkommen tillbaka!

Ja kanske.. Undrar om det inte var på min U-tid? Eller kanske senare? Kommer ihåg att jag var himla aktiv i ulvlekarna förut (obs sviktande tidsminne) iaf. Var lekledare och hade mig!
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Kom just hem...

Jag har flera idéer angående tema, så om det är ok för er andra så kan jag vara LL. Det behövs kanske någon att bolla med, men det kan vi ju ta när vi sett vilka som vill vara med och leka.

LL: Myrten

1. glömmerallt
2. Sasse
3. Wysiwyg
4. Blacksmithfarm
5. Mammas
6. zassooo
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.

Det jag gärna vill veta är om spelarna helst vill ha:

- Ett lite mörkare, historiskt baserat tema.
- Eller ett lite mer skämtsamt.

Fundera på det!
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Kom just hem...

Jag har flera idéer angående tema, så om det är ok för er andra så kan jag vara LL. Det behövs kanske någon att bolla med, men det kan vi ju ta när vi sett vilka som vill vara med och leka.

LL: Myrten

1. glömmerallt
2. Sasse
3. Wysiwyg
4. Blacksmithfarm
5. Mammas
6. zassooo
7. Libra -första dl tidigast 9/3
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.

Det jag gärna vill veta är om spelarna helst vill ha:

- Ett lite mörkare, historiskt baserat tema.
- Eller ett lite mer skämtsamt.

Fundera på det!

Åh då måste jag ju vara med! :D
Dock kan jag inte före 9 mars.. då jag har tenta. Men håller tummarna att det blir lekstart senare än så :)
För min del spelar tema ingen större roll, men med kniven mot strupen väljer jag nog hellre ett mer skämtsamt :p
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Meh! Fattar du inte min ordvits? :(

Om jag hade valt det mörkare temat med kniven mot struken slutar det ju säkert med att jag dör snabbare än blixten :eek:
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Jag kan namnge dem så får ni mer att gå på i "röstningen":D_

1 (mörkare): Comet Line, Europa 1943

Nazisterna håller Europa i ett järngrepp. Människor i Frankrike, Belgien och Holland bågnar under förtryck. Men bland dem finns modiga män och kvinnor som varje dag riskerar sina liv för den allierade sidan. Med fara för sina egna liv hjälper de allierade nedskjutna flygare till säkerheten i det neutrala Spanien, varifrån vägen tillbaka till England ligger öppen...

2 (skämtsamt): Panikrundan

Årsmöte i Sveriges förfalskarförening. Affärerna går... PISS helt enkelt och anledningen är det ingen som tvekar om: ANTIKRUNDAN! Hur ska man kunna blåsa folk när de via TV lär sig se skillnad på äkta och falskt kinesiskt porslin? På en äkta och en falsk Zorn? Det går utför med konstskojarna! Men någon har en idé: varför inte infiltrera Antikrundan och få Anne Lundberg och Knut Knutsson att göra bort sig?
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Blev lite nyfiken på dina skämtsamma drag nu, och så kan jag ju relatera mer till Antikrundan, så får väl göra Libra glad och röstade på denna :p
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Jag kan namnge dem så får ni mer att gå på i "röstningen":D_

1 (mörkare): Comet Line, Europa 1943

Nazisterna håller Europa i ett järngrepp. Människor i Frankrike, Belgien och Holland bågnar under förtryck. Men bland dem finns modiga män och kvinnor som varje dag riskerar sina liv för den allierade sidan. Med fara för sina egna liv hjälper de allierade nedskjutna flygare till säkerheten i det neutrala Spanien, varifrån vägen tillbaka till England ligger öppen...

2 (skämtsamt): Panikrundan

Årsmöte i Sveriges förfalskarförening. Affärerna går... PISS helt enkelt och anledningen är det ingen som tvekar om: ANTIKRUNDAN! Hur ska man kunna blåsa folk när de via TV lär sig se skillnad på äkta och falskt kinesiskt porslin? På en äkta och en falsk Zorn? Det går utför med konstskojarna! Men någon har en idé: varför inte infiltrera Antikrundan och få Anne Lundberg och Knut Knutsson att göra bort sig?

Det låter som alldeles utmärkta förslag båda två! :D Jag skulle tycka kör vilken som helst av dem och spara den andra till någon gång senare? Jag vet inte hur lång kölistan är av inspirerade lekledare här, men det är väl alltid ett plus att det finns någon med ett färdigt tema redo...?
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Kl

Sasse, är det du som har skrivit upp mig på listan? :p Jag misstänker dig direkt! :D ;)
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

KL

Det var visst ett tag sedan jag var med, så det kanske är dags nu :p

LL: Myrten

1. glömmerallt
2. Sasse
3. Wysiwyg
4. Blacksmithfarm
5. Mammas
6. zassooo
7. Hitorine
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.

Myrten: Jag tycker båda dina teman låter väldigt bra! Men om jag ska välja så tycker jag att du ska ha Comet Line, bara för att jag är lite av en historienörd :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 559
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 320
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 443
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 092
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp