Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Jag har som sagt inga problem med tvärvändningar i ulvspel, så jag tycker vi gör om rollen till ond. Så den passar Mammas bättre.:D
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

knapp

Självmordsbombaren är ond! punkt :p


Det var den iallafall länge i början när den först började vara med.

Men jag tror någon fick för sig att ändra det i någon lek för jag har något minne av att det gjorde mig väldigt snurrigt :rofl:
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Den har varit god alla gånger jag varit med :p

Men om du har självmordsbombaren med Myrten så röstar ju alla på Mamms nu när du outat hennes ondhet ;)
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Oj vad konstigt, har du inte varit med i mina lekar? :D

Då måste den rollen nog ha varit med ett tag innan du började vara med, men det känns som att du har varit med lääänge, minns du när du började?


Ingen kommer våga rösta på Mammas, för hon bombar nog den som börjar rösta:idea: :angel:
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Sitter på tåget från Stockholm och hittar på en TREDJE lekvariant. Preliminärt staty fredag, första DL lördag. Vad tycks? Niyama har flaggat gör längre aktivitet i helgen, men jag förstod det som att hon hade viss tid.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Oj vad konstigt, har du inte varit med i mina lekar? :D

Då måste den rollen nog ha varit med ett tag innan du började vara med, men det känns som att du har varit med lääänge, minns du när du började?


Ingen kommer våga rösta på Mammas, för hon bombar nog den som börjar rösta:idea: :angel:

Har du varit LL någon gång menar du? :p

Tror jag kommer ihåg att självmordsbombaren har varit ond vid något tillfälle, men för det mesta god.

Jag började spela våren/sommaren -08, när började du? :D

Hahah, det hoppas jag verkligen inte! :p


Myrten: Till helgen passar bra!
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Kl

LL: Myrten

1. glömmerallt
2. Sasse
3. Wysiwyg
4. Blacksmithfarm
5. Mammas
6. zassooo
7. Libra -första dl tidigast 9/3
8. hitorine
9. Niyama
10. Killaloe
11. Pegasus63
12.
13.
14.


Åker till kusten på torsdag, och tror inte jag får tid med lekandet då, om jag inte röstar tidigt på eftermiddagen fram tom lördag, en sen röst på söndag när jag kommer hem och därefter vete tusan om jag hinner alls innan DL för jag börjar jobba igen på måndag
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Har du varit LL någon gång menar du? :p

Tror jag kommer ihåg att självmordsbombaren har varit ond vid något tillfälle, men för det mesta god.

Jag började spela våren/sommaren -08, när började du? :D

Hahah, det hoppas jag verkligen inte! :p


Myrten: Till helgen passar bra!

Nä absolut inte, speciellt inte när jag snurrat till allt och fått starta om leken :angel:

Det är tvärt om för mig, för det mesta ond men någon enstaka gång god :D

Jag började spela våren/sommaren -06 om jag minns rätt :D Tiden går... :p

Lekstart till helgen passar för mig också!
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Hahaha! Har du fått starta om leken? :p Tell me more! :D

Jag tycker vi kör på mitt sätt så jag slipper bli förvirrad som du blev :angel: ;)

Jäklar! Det var ju skitlänge sedan! Jag var inte ens en aktiv bukare då, kommer knappt ihåg den tiden. Förutom att det var lite mindre sitta vid datorn :p
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Jag har hunnit fixa lite mer så det är möjligt att vi eventuellt kan starta redan torsdag och ha första DL fredag. Kanske kan passa bättre för Niyama, som då hinner teoria igång innan hon får mindre tid i helgen? Libra hinner fixa sin tenta och jag, Mammas och Pegasen bör vara avdöda före torsdag då vi alla skall bort.

Vad säger ni?

Funderar på dold rollista som jag sett någon gång. Är det tråkigt?

Vill sedan varna för att min humor ibland kan vara väl studentspexartad...:p
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Hm... vet att jag sett någon bra sammanställning av olika roller på nätet, men jag hittar den inte nu! Googlar och googlar och de flesta träffarna går - till Buke!
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Fast på Pegasus låter det som att det är från och med denna torsdag han kommer ha svårt att hinna? Eller är det bara jag som läser skevt? :p
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Hahaha! Har du fått starta om leken? :p Tell me more! :D

Jag tycker vi kör på mitt sätt så jag slipper bli förvirrad som du blev :angel: ;)

Jäklar! Det var ju skitlänge sedan! Jag var inte ens en aktiv bukare då, kommer knappt ihåg den tiden. Förutom att det var lite mindre sitta vid datorn :p

Ja jag fick en så smart ide förstår du, det tar ju sådan tid att skicka alla pm med roller så jag tänkte att jag tänkte att jag skickar till alla som ska ha samma roll sammtidigt:idea: Ulvarna var ju inget problem men det var mindre smart att skicka till alla bybor samtidigt :o vilket någon av dem påpekade. Så jag lottade om och skickade ännu fler pm :cool: :D

Jag kan också vilken dag som helst, men jag har dåligt med tid på torsdagar så jag kan inte vara så aktiv då.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Hm... vet att jag sett någon bra sammanställning av olika roller på nätet, men jag hittar den inte nu! Googlar och googlar och de flesta träffarna går - till Buke!

Kan du mena mina megainlägg i andra anmälningstråden? Sida 32 tror jag. Kanske ska lägga in dom här också :p

Eller ulvforat som inte får nämnas vid namn? :p
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Hm... vet att jag sett någon bra sammanställning av olika roller på nätet, men jag hittar den inte nu! Googlar och googlar och de flesta träffarna går - till Buke!

Vi har haft sådana sammanställningar i anmälningstrådarna förut några gånger tror jag, men de trådarna kanske är borta nu?

Funkar med dold rollista för mig med :)

In med rollistan Sasse det är väl inget att fråga om?:D Spännande att se om du har fler roller på fel sida:p
 
Senast ändrad:
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Fast på Pegasus låter det som att det är från och med denna torsdag han kommer ha svårt att hinna? Eller är det bara jag som läser skevt? :p

Vet inte om jag vågar skriva att jag vid närmare eftertanke håller med dig...:cool:

Hmmm... tror ni man kan ha "statister" som är nu levande personer i berättelsen eller bör jag... eh - maskera dem?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 289
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 149
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 941
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 625
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp