Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Fick inte stackars Libra vara med nu? :p

Zassoo: Tyckte allt du skrev att du skulle vara med, rent av att du "måste" ;)
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Du är som ett sånt där telefonsäljarföretag som spelar in samtalet och sedan använder det emot mig! :mad: :p

(ja jag ska vara med i leken :D)
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

LL: Myrten

1. glömmerallt
2. Sasse
3. Wysiwyg
4. Blacksmithfarm
5. Mammas
6. zassooo
7. Libra -första dl tidigast 9/3
8. hitorine
9.
10.
11.
12.
13.
14.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Oj då, det var inte meningen att missa Libra :o Det blev uppenbarligen för komplicerat för mig när hon skrev upp sig i ett citat :angel:
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

När Myrten ska vara LL måste jag givetvis vara med!

LL: Myrten

1. glömmerallt
2. Sasse
3. Wysiwyg
4. Blacksmithfarm
5. Mammas
6. zassooo
7. Libra -första dl tidigast 9/3
8. hitorine
9. Niyama
10.
11.
12.
13.
14.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

LL: Myrten

1. glömmerallt
2. Sasse
3. Wysiwyg
4. Blacksmithfarm
5. Mammas
6. zassooo
7. Libra -första dl tidigast 9/3
8. hitorine
9. Niyama
10. Killaloe
11.
12.
13.
14.

Jag är jätte gärna med igen så länge ni kan lova mig att leken är klar till (eller iaf att jag inte behöver vara med) lagom till Skärtorsdagen för jag är ganska säker på att jag kommer vara nätlös dit jag ska flyga :D
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Jag är jätte gärna med igen så länge ni kan lova mig att leken är klar till (eller iaf att jag inte behöver vara med) lagom till Skärtorsdagen för jag är ganska säker på att jag kommer vara nätlös dit jag ska flyga :D

Det lät inte liiite misstänkt:p Planeras möjligen en tripp till Blåkulla måntro?:idea:;)
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Det lät inte liiite misstänkt:p Planeras möjligen en tripp till Blåkulla måntro?:idea:;)

Minst 3-4 identifierade som onda redan innan leken startat, måste vara rekord:cool:

Helt seriöst: hur är det med lekar över helgerna, föredrar folk det eller är det bättre med veckorna?

Nuvarande lek lär vara klar senast imorgon eftersom det bara är fyra spelare kvar, så då kan vi för min del gärna starta med första DL 9:e som Libra ville.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Kan bara svara för mig själv, spelar ingen roll om det är helg eller vardag. :) Start den 9:e låter fint!
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Normalt sett funkar helgerna bra men den här helgen är jag troligtvis borta fredag till söndag. Jag kan låna dator och/eller skriva från mobilen, men jag kommer ha ont om tid.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Normalt sett funkar helgerna bra men den här helgen är jag troligtvis borta fredag till söndag. Jag kan låna dator och/eller skriva från mobilen, men jag kommer ha ont om tid.

Funderar på om man då kan göra en kompromiss och starta leken på lördagen, men ha första DL på söndagskvällen. Så kan du kolla och hinner kanske läsa lite mer och rösta när du kommer hem. Och de leksugna hinner teoria igång riktigt ordentligt om de vill.

Men det beror lite på hur många vi blir. Jag inser att jag skall på personalresa till Åland 14-15:e. Fast de bör ju ha wifi på hotellet och gör jag iordning uppdateringen före tar det ju inte så lång tid att fixa den.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Fast till första DL är det ändå inte så mycket som händer? Dvs iaf inte så mycket att man behöver ha ordentligt med tid till den?

Jag åker för övrigt bort på torsdagen veckan efter, så då är det bra för min del om leken är slut... eller iaf jag är död. :p
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

[...]
Jag åker för övrigt bort på torsdagen veckan efter, så då är det bra för min del om leken är slut... eller iaf jag är död. :p

Sasse använde ju aldrig rollen "självmordsbombaren" i sin förra lek. Jag återinför den och riggar lottningen så att du får den. Så kan du lugnt spränga dig själv om du lever på torsdagen:rofl:
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Hahaha!! Bra idé, men jag tror jag blir utröstad dag ett iom att du outat mig! ;)
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Hahaha!! Bra idé, men jag tror jag blir utröstad dag ett iom att du outat mig! ;)

Fast vadå, det är ju en god roll och spränger du bara dig själv så är väl saken ur världen! Osis för ulvarna dock att de inte förlorar två godingar ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 564
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 324
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 443
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 093
Senast: bollen__
·

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Melatonin
  • Tittar in i ditt kök del 27

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp