Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Jag får nog skippa den här omgången tyvärr. Får hit en vän från Sverige på besök mellan 3-9 november och den 14-18 kommer jag vara i Kambodja. Och jag antar att leken kommer dra igång innan 15:e... ;)

Tror inte Hedinn kan vara med så då är ni bara nio...

Men drar du igång den idag så hinner vi ju rösta ut henne innan den 14e å hon får förhinder igen :angel:
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Hahaha ja, som det blev för Mammas i en annan lek; "Jamen du VILLE ju bli utröstad tidigt!" :D Eller käkad kanske hon blev...
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Kör igång ikväll om ingen protesterar eller stryker sig!

Tänkte göra som vi pratade om i förra leken, att skriva ut rollista på vilka roller som kan finnas med, men alla finns inte med och nån kan finnas x2.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Hm, det är flera anmälda som inte skrivit i tråden på ett tag. Vet inte om vi vågar köra igång? När det bara är tio deltagare är det ju inte så bra om någon inte dyker upp. Hur vill ni göra?
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Hm, det är flera anmälda som inte skrivit i tråden på ett tag. Vet inte om vi vågar köra igång? När det bara är tio deltagare är det ju inte så bra om någon inte dyker upp. Hur vill ni göra?

kan du PMa dem och se om du får svar?
Om du får positivt kanske dra igång i morgon kväll?
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Jag har tyvärr inte lust ed någon lek för tillfället så jag plockar bort mig från listan.

1. Lillelorden
2. karamelldrottningen
3. Hedinn
4.
5. Bumpo
6. Jeffery
7. Batwoman
8. Con
9. cirkus
10. Paddington
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Sådär åter i ett kallt Sverige. Borde hållit mig borta en vecka till men hästarna kallar ju hem en ;)
LL Vem var det ?

1. Lillelorden
2. karamelldrottningen
3. Hedinn
4. Shaggy
5. Bumpo
6. Jeffery
7. Batwoman
8. Con
9. cirkus
10. Paddington
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Det behövs inte fler, bara alla på listan kan nu? Funkar det att dra igång imorgon för alla?
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Jag kan i alla fall, om leken drar igång nu. :) Så länge inte någon har nåt emot att jag kommer rösta tidigt och ha något bristande aktivitet, nu är det ju som sagt sju timmars tidsskillnad istället för sex som i senaste leken...
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Ni kan kanske göra tråden och sen inte ha DL förrän senare i veckan? Tänkte så alla hittar den och inte DL för snart (eftersom man inte vet vart alla håller hus)?
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Fast isf varför starta den nu? Om man absolut vill vänta är det väl bättre att vänta med att dra igång den och skicka PM, då kan ju fler anmäla sig om intresse finns. :)
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

För min del kan det starta bums. Hellre nu än i december. Fast egentligen spelar det ingen större roll. Seg start bara. Andra veckan i december kan jag bara kolla in som hastigast. Om öht. Vore trist när man har väntat och sen när det väl drar igång så kan man inte :(.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 195
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 943
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 833
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 540
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp