Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

LL Niyama

1. Paddington - flexibel, inga planer på ett tag...
2. Shaggy
3. cirkus
4. CaisaLundblad
5. zassoo
6. Hedinn
7.
8.
9.
10.
11.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Om leken drar igång närmaste dagarna, ungefär fram till mitten av nästa vecka, kan jag vara med, men jag vill inte skriva upp mig på listan för då kanske jag glömmer att plocka bort mig från listan om inte leken drar igång. :)
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Jag har precis hamnat på en ö i Stockholms skärgård, där en dold sammanslutning bestående av Magdalena Ribbing, Elisabeth Tarras-Wahlberg, Carl Jan Granqvist, Johan Hakelius och Peder Lamm tänker oskadliggöra en efter en i Sveriges högadel, kulturelit och annan crème de la crème av societeten - som genomfört de mest upprörande etikettsbrott landet skådat, t.ex använt tubsockor till kostym.

Det är en upprörande tillställning.
Så i närtid jag kommer vara fullt upptagen med att antingen hålla mig undan mördarkvintettens nypor - eller att nypa i det fördolda.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Jag lyckades komma in på alla ämnen jag valt på komvux, så detta blir kanske min enda chans att hinna med en lek på väldigt länge. Dessutom kanske glömmerallt ska vara med, är en sucker för henne :angel: Är på förutsatt att leken kommer igång snart.


LL Niyama

1. Paddington - flexibel, inga planer på ett tag...
2. Shaggy
3. cirkus
4. CaisaLundblad
5. zassoo
6. Hedinn
7. Sasse (om leken startar senast den 2 januari)
8.
9.
10.
11.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Jag lyckades komma in på alla ämnen jag valt på komvux, så detta blir kanske min enda chans att hinna med en lek på väldigt länge. Dessutom kanske glömmerallt ska vara med, är en sucker för henne :angel: Är på förutsatt att leken kommer igång snart.

:love: när du säger så där måste jag ju nästan vara med för jag får väl erkänna att jag är lite svag för dig;) :p

Sen vet jag inte om jag borde säga det här :cautious: men jag kom också in på de kurser jag sökt på komvux, det är därför jag bara kommer vara med om leken drar igång snart:rofl: :laugh:

Vi har nog nästan lekt lite för mycket ihop O_o

LL Niyama

1. Paddington - flexibel, inga planer på ett tag...
2. Shaggy
3. cirkus
4. CaisaLundblad
5. zassoo
6. Hedinn
7. Sasse (om leken startar senast den 2 januari)
8. glömmerallt(om leken startar senast den 2 januari)
9.
10.
11.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Jaha, då är det den andra men det saknas två deltagare. Några som vill hoppa på så vi kör idag? Själv har jag tid för LL:ande nu men hinner inte vara med som deltagare på ett par veckor... plugg som måste bli klart.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Jag har precis åkt ut från VL-äventyret på Stockholms skärgård som omnämnts ovan. Det är ju helt hysteriskt roligt, men jag blir så komplett absorberad av leken när jag är med så jag får nästan inte gjort något annat, och det går bara inte för sig just nu.... återkommer möjligen med intresseanmälan om det blir något lite längre fram, när (om?) det blir vinter och allmänt kasst rid- och träningsväder. :)
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Hmm jag är ju upptagen på söndag kväll, går jour, annars hade jag kunnat vara med.. Är om jag får rösta vid 12 då, men kanske blir trist för resten!
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Funkar ju att rösta när som helst :) Tycker egentligen det är bättre när rösterna är lite spridda och inte kommer sista minuten.

Vet inte om Sasse och glömmerallt är på fast vi startar en dag för sent? I så fall kan jag köra igång leken idag.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Jo d kan jag hålla med om :) Är de på är jag på lekstart idag. Annars får jag återkomma, skriver inte upp mig för glömmer så lätt av om det sedan blir lekstart längre fram..
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Jag är med också! Trodde jag redan var med på listan. :)

LL Niyama

1. Paddington - flexibel, inga planer på ett tag...
2. Shaggy
3. cirkus
4. CaisaLundblad
5. zassoo
6. Hedinn
7. Sasse (om leken startar senast den 2 januari)
8. glömmerallt(om leken startar senast den 2 januari)
9. Lorden
10.
11.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

kl

Börjar vi idag, alltså? Jag ska åka bort i helgen och kan nog inte vara så aktiv tyvärr :/
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 540
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 304
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 425
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 083
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp