Men den är kvar i leken?
Japp! Det är bara att om den hade sin förmåga kvar så har den i så fall försvunnit. Så det blir rättvist eftersom en bybo kickades.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men den är kvar i leken?
*Ängel – kan varje natt skydda en deltagare. Meddelar LL innan nattDL.
*Siarlärling – kan sia varannan natt med start natt 1. Meddelar LL innan nattDL.
*Byfåne – har en sia (får användas tidigast natt 2, meddelar LL innan nattDL) och en extra röst vid ett tillfälle (som läggs i PM till LL innan dagDL).
*Byfånens ättling – om byfånen dör utan att ha använt sina förmågor får ättlingen använda dem.
*Röstfifflare – kan varje dag lägga en extra röst i det dolda (frivilligt), meddelar LL innan dagDL.
*Välsignad – är skyddad mot en ulvattack (men inte mot att dras med av psykopaten). Numera bybo
*Bybor – förvirrade goda utan särskild förmåga.
Jag trodde jag ordnade det jag@LenaH lovade ju att ha ihjäl mig innan helgen, när jag har dåligt med tid. Nu åkte ju hon så hon inte kunde hålla vad hon lovat, då fick jag ju ordna det på egen hand istället!
Heja goda!
Jag trodde jag ordnade det jag
![]()
Då kan jag ju släppa mina tvivel på din godhet i alla fall...@LenaH lovade ju att ha ihjäl mig innan helgen, när jag har dåligt med tid. Nu åkte ju hon så hon inte kunde hålla vad hon lovat, då fick jag ju ordna det på egen hand istället!
Heja goda!
Jag konspiererar och kan visst känna en enorm tillfredställelse över sååååå god ängel!!!!Du är DÖD, döda ulvar äter inte![]()
Ja men om jag vetat att du skulle bli full av choklad och annat mumsigt så hade jag väntat till natt 2Hallå, det är DITT fel att jag ens befinner mig där!![]()
Mutter mutter... Du och @Gabby_Ossi och jag vet nog vilka två till det är...Ja men om jag vetat att du skulle bli full av choklad och annat mumsigt så hade jag väntat till natt 2
Men det är ju otur att vi inte är i samma lya i denna leken mtp vår aktivitetsgrad![]()
Mutter mutter... Du och @Gabby_Ossi och jag vet nog vilka två till det är...
Payback's a bitch!![]()
Jag är faktiskt grön. Sådeså.Artline: Snurrfian - quarter4ever - Gabby_Ossi
Blacksmithfarm: quarter4ever - Artline - Gabby_Ossi
cirkus: hemlig - Gabby_Ossi - Gabby_Ossi
Derring-Do: Artline - cirkus - Gabby_Ossi
hemlig: fio - quarter4ever - Gabby_Ossi
Snurrfian: LenaH - Gabby_Ossi - Gabby_Ossi