Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
27h konstant spelande och hjälp av guildet på en fransk server ... Han kan inte haft kul öht... jag spelar för att upptäcka, inte för att bli 70 snabbast...Men nu har det ju faktiskt gått ett tag.Det värsta var ju att det fanns en level 70 dan efter att BC kommit ut.
![]()
Alltså, när TBC släpptes tror jag inte en enda priest, shaman, druid eller paladin satte talents i healing :PJag spelar en level 61 shadowpriest. Fick Burning Crusade i fredags, så inte haft så mycket tid till att spela i helgen, men ska snart satsa på att levla lite.
Någon annan som spelar shadowpriest? Och vad brukar era roller vara i raider och instancer?
Jag brukar, vilket är väldigt ovanligt på min server, få spelar shadow i raider. Alltid gjort det, mycket roligare än att heala tycker jag, dessutom healar jag med vampiric embrace. Brukar vara i rogue-gruppen, för det är ändå ingen som healar dom.![]()
Som druid har jag inte lagt en enda talentpoint på resto-trädet.Healer kan faktiskt vara bra att spela när man levlar..
Min plan är att inte göra några quester upp till 70, utan bara springa instancer. Sedan när jag väl är 70 ska jag gå tillbaka, göra questerna och ha råd med en epicmount.
Så då är healing bra..