Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Måendet är väldigt upp och ner just nu. Det gör att jag är helt slut när jag är på jobbet. Igår var jag så trött att jag knappt visste...
Svar
16
· Visningar
1 148
Dagbok Idag har jag ångest och elände. Trycket över bröstet är värst. Och känslan av att vara stressad men inte veta av vad. Är inte riktigt...
Svar
12
· Visningar
1 044
Senast: Sonic76
·
  • Låst
Dagbok Så är det Jag kämpar varje dag med mitt mående. Självmordstankar finns i bakgrunden emellanåt. Men tro icke för en sekund att jag har...
Svar
2
· Visningar
518
Senast: gammalek
·
  • Låst
Dagbok Jag mår skit överhuvudtaget just nu pga många orsaker. Men får bara höra att "Du har ju inget att må dåligt över" Utan att de ens vet...
2
Svar
32
· Visningar
3 577
Senast: Sonic76
·
  • Låst
Dagbok Jag borde inte vara så less som jag är. Har nytt jobb som börjar om några veckor. Min kollega och bästa vän som finns där. Men jag ville...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 227
Senast: Sonic76
·
  • Låst
Dagbok Är ett ganska brett spektra Vissa anser sig ensamma även fast de umgås med folk på dagarna. Vissa är verkligen ensamma Jag umgås med...
Svar
17
· Visningar
1 748
Senast: mandalaki
·
  • Låst
Dagbok Massor att göra på jobbet men jag stortrivs. Men hjärnan hänger inte riktigt med alltid. Saknar min lätta kvicka hjärna som sög åt sig...
Svar
0
· Visningar
384
Senast: Sonic76
·
  • Låst
Dagbok Har varit sak på sak de senaste veckorna och idag på min födelsedag bröt jag ihop. Har aldrig känt mig mer misslyckad och ensam än nu...
Svar
4
· Visningar
696
Senast: Sar
·
  • Låst
Dagbok Hela livet är kaos. Efter att ha flyttat ut från en sambo med alkohol och humör och trohetsproblem har livet varit helt upp och ner...
Svar
13
· Visningar
1 226
Senast: Malin_L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp