Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

  • Låst
Tjatter Deltagarlista Paddington Blacksmithfarm _CorpseBride_ quarter4ever zassoo cirkus Klara heartstring Snurrfian Lobelia Emtherlia LenaH...
32 33 34
Svar
679
· Visningar
23 118
Senast: Snurrfian
·
Äldre T ex längd 34 fattar jag, men midjan? Jag har storlek 42-46 i jeans beroende på märke, och blir galen på att inte veta vilken tum jag...
Svar
8
· Visningar
1 660
Senast: Whirlie
·
Skola & Jobb Jag måste på grund av den mycket dåliga psykosociala arbetsmiljön byta jobb snarast. Just nu sitter jag och läser annonser men alla jobb...
2
Svar
21
· Visningar
1 990
Senast: Mabuse
·
Äldre Finns det något som man kan ha i garderoben för att undvika att kläderna luktar unket och får dem att lukta gott? Vet att man kan...
Svar
8
· Visningar
7 820
Äldre Nu börjar det dra ihop sig mot årets upplaga av Almedalsveckan. Kommer jag kunna stöta på några andra bukefalister i Visby? Några...
Svar
6
· Visningar
463
Senast: Cambrie
·
Kropp & Själ Hur många är det där ute som är socialt obekväma? Är det vanligt eller ovanligt?
10 11 12
Svar
235
· Visningar
16 469
Hemmet Vad har ni för tallrikar? Jag skulle vilja byta ut våra trista vita Ikea-tallrikar av billigaste modell men är lite vilse i...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 827
Senast: zassoo
·
Hemmet Hej! Jag behöver tips på ett snyggt soffbord, finns oerhört många snygga med tex marmorskivor och liknande men jag behöver köpa ett...
Svar
7
· Visningar
2 900
Kropp & Själ Upptäckte ett skumt blåmärke på armen för några dagar sen. Det är nästan runt och ganska ljust med mörkare prickar i. Minns inte att jag...
Svar
14
· Visningar
2 170
Senast: Rosett
·
Tjatter Har vi ingen Bråvallatråd? Eller har jag bara missat den? Ska någon dit? Vad ser ni mest fram emot? Ska vi försöka fixa en träff?
Svar
5
· Visningar
732
Senast: Görel
·
Hemmet Inspirerad av @zassoos tallrikstråd, vill jag nu efterfråga tips på vardagsbestick. Jag vill ha enkla, vanliga bestick. Inte moderna och...
Svar
19
· Visningar
6 013
Senast: nejlica
·
Äldre Det oundvikliga har hänt och jag har dängt min trotjänare Iphone 4s i asfalten, vilket resulterat i en hemskt ful skärm men fortfarande...
Svar
4
· Visningar
717
Senast: AmyPond
·
Kropp & Själ Nu får jag snart panik pga mitt högra öra. Jag har varit sjuk sen i lördags (halsont, yrsel,hosta, lite nästäppa, igenkorkat öga när jag...
Svar
6
· Visningar
4 035
Senast: Raderad medlem 94602
·
Tjatter Jag såg en Kina Snacks-kula på golvet. Mums! :d Nähä, det var en öronpropp med öronvax och damm på. :yuck: Vilken är eran...
Svar
1
· Visningar
465
Senast: Jeffery
·
Äldre M lade fram en del riktigt intressanta förslag, frapperande lika de som jag tidigare framfört ;)
Svar
11
· Visningar
765
Relationer Den här texten florerar på fb. En massa kvinnor gillar och delar, vilket får mig att se ut som en fiollåda i ansiktet. Jag tycker det...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 357
Hemmet För några månader sedan köpte jag och min man vårt drömhus, en gammal kåk från 1952 med det mesta av byggnadsvårdsvärde bevarat. Det som...
Svar
7
· Visningar
1 305
Hemmet Vi har bytt fönster, vilket innebär att våra myggnät inte längre passar. Det gillar myggen *suck* De nya fönsterna är sådana som öppnas...
Svar
4
· Visningar
1 096
Senast: Laa
·
Äldre Vi är två grannfastigheter som satt ihop en överklagan av ett beslut om detaljplan. Innebär det juridiskt någon nackdel att lämna in...
Svar
1
· Visningar
563
Senast: Breaktown
·
Äldre Vi har lagt om lån och kommer ha 2000 kr mindre i amortering varje månad vilket vi ska lägga på buffert. Men VAR ska man lägga denna...
Svar
15
· Visningar
1 191
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp