Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Jag behöver hjälp! Jag har bestämt mig för att köpa en radiostyrd bil till mannen i födelsedagspresent. Han har flera gånger nämnt att...
Svar
3
· Visningar
583
Äldre Det talas om att det finns ett nytt slags klassamhälle: de som äger sin bostad och de som inte gör det. Det här gör mig så stressad...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
6 910
Senast: monster1
·
Skola & Jobb Okej, visst katten har vi kriminalvårdare här på buke? Kan det vara @LadyCovergirl kanske? Jag har på något konstigt sätt funderat mer...
Svar
3
· Visningar
886
Senast: Meggan
·
Äldre Har bokat reguljärflyg STO-IST-BKK i höst där min mamma ska följa med. Ringde henne och frågade TYDLIGT om hennes stavning på...
Svar
6
· Visningar
2 721
Senast: Capel
·
Relationer Min man och jag har nästa sommar varit gifta i 10 år tillsammans i 15. Känns som det behöver firas tycker jag.:love: Det är ju populärt...
2
Svar
27
· Visningar
3 193
Senast: Luff
·
Skola & Jobb Vilka yrken kan man jobba med utan utbildning, alternativt att arbetsgivaren anställer en och sen blir man skickad på utbildning?
Svar
15
· Visningar
1 620
Senast: Reville
·
Relationer Använder också anonymt nick och det vanliga en tillägger, vet du vem jag är var snäll och håll tyst om det. Jag sitter i en rätt...
Svar
14
· Visningar
1 765
Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
4 958
Senast: yllva
·
Kropp & Själ Jag har använt olivolja mot min torra hy i stor utsträckning (extra virgin såklart), och tycker att det funkar toppen, fick t om tummen...
Svar
15
· Visningar
1 164
Kropp & Själ Men vilka är de andra? Och vad ska de vara bra för?
Svar
0
· Visningar
395
Senast: golit
·
Äldre Undrar helt enkelt var jag vänder mej för att få del av en dom. Polisen? Vad behövs för att aktuell dom ska kunna hittas?
Svar
19
· Visningar
1 307
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ och då syftar jag inte på alkohol, för det har jag knappt ens smakat i mina dagar. (Två gånger har jag tagit en klunk cider. :laugh:)...
Svar
4
· Visningar
929
Senast: Araminta
·
Äldre Nu har jag lyckats med det omöjliga. Jag har helt plötsligt glömt min pinkod till mitt Mastercard som jag haft flera år och använt hur...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 270
Senast: TygerTyger
·
Äldre Okej, världens egotråd känner jag, meneee jag är desperat. Glasögonångest. :D Denna ångest. Varje gång. (Måste vara därför jag ser så...
Svar
14
· Visningar
1 525
Äldre Man skulle ha varit på plats, med gamla Bettan och IR siktet när nästan 30 får fick sätta livet till i Sörmland .
Svar
18
· Visningar
830
Kropp & Själ Jag har råkat ut för en tandskada( "hundar och hästar orsakar väldigt mycket" som ett försäkringsbolag sa). Nu är det så att jag har...
Svar
5
· Visningar
880
Senast: Tora
·
Äldre Om jag har 14 dagar på mig att returnera kläder jag köpt online, räknas de 14 dagarna från när jag hämtade ut paketet eller från när...
Svar
3
· Visningar
591
Senast: Aliche
·
Relationer Har gått o gruvat mig o haft ångest i flera dagar men jag tog buffeln i hornen och frågade om hon ville gå ut och äta mat med mig. Å hon...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 749
Senast: Raderad medlem 94602
·
IT & mobiler Sedan några månader surfar jag mest genom att låta datorn snylta på mobilens internetuppkoppling genom funktionen mobile hotspot. Det...
Svar
3
· Visningar
587
Hemmet Det är ju många som försöker ersätta plast i hemmet och även använda mindre engångsprodukter (servietter, hushållspapper osv) nu, av...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 994
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Valp 2023 -den andra
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp