Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Funderar på att byta telefon, från nuvarande Samsung till en Iphone. Men hur blir det då med alla kontakter, kan de följa med eller...
Svar
3
· Visningar
645
Senast: Sleepan
·
Skola & Jobb Skrämmande läsning om livet i skuggan. "Det finns ett annat Sverige. Ett parallellt samhälle i skuggan av vårt. Här lever människor som...
Svar
4
· Visningar
754
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Ber till bukemaffian att vara lite snälla mot mig som är lite ledsen av mig.... Jag är lite kluven, till mig själv sådär. Jag har nog...
Svar
18
· Visningar
1 533
Senast: Gotthard
·
Kropp & Själ Idag fick jag åka hem från jobbet vid lunch då jag hade en hemsk huvudvärk samt illamående och även spytt. Spydde även när jag kom hem...
Svar
12
· Visningar
1 026
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Någon som kör på det? Märker ni någon skillnad samt vad använder ni för tvättbalsam? Jag började för några veckor sedan, märker...
Svar
6
· Visningar
1 082
IT & mobiler Har spelat in ett samtal i mobilen men kan inte spela upp det i datorn (W7). Var hittar man ett säkert program för det?
Svar
1
· Visningar
474
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Genomsnittliga löneförhöjningen för landets högsta myndighetschefer var 2,16 procent, vad fick ni...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 015
Senast: Jeps
·
Trädgård & Växter Jag har en "liten" tomatplanta hemma. Den står på mitt köksbord och har nu växt iväg så att den snart tar i taket. Jag har tejpat ihop...
Svar
13
· Visningar
1 580
Senast: sweep
·
Mat Jag är inte vegetarian men jag äter bara kyckling och fisk, inte kött. Men det är otroligt svårt att få mat när man är någonstans. I dag...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
6 972
Senast: Niyama
·
Äldre Väldigt snart ska jag på en två veckor lång resa som jag vet kommer innehålla väldigt mycket dötid och även tid jag kommer spendera med...
Svar
7
· Visningar
514
Senast: Inglorion
·
Hemmet Jag håller på att leta efter hus och ratar dem med friskrivningsklausul på en gång. Tyvärr är det ganska ont om hus och nu hittade jag...
Svar
2
· Visningar
907
Senast: robl
·
Kropp & Själ Enligt experterna kan man bara få vattkoppor en gång. Jag fick det när jag var runt 24 år (konstaterat genom blodprov då). Hur har jag...
Svar
12
· Visningar
5 045
Senast: CillaW
·
Tjatter När jag gick ut i e.m. så stod en soppåse precis bredvid min dörr, som om jag hade ställt ut den där. (Vilket jag inte hade). Någon som...
2
Svar
32
· Visningar
2 422
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Är det någon här som läst den eller kanske till och med ska börja nu i höst? Jag har blivit antagen och det känns jättespännande Vore...
Svar
0
· Visningar
513
Senast: Sparvoga
·
Äldre Jag har insett att min telefon snart har gjort sitt och det är dags för en ny. Men vad sjutton ska man ha?! Har ni en iphone 5 och...
Svar
9
· Visningar
1 009
Senast: Skyggni
·
Tjatter Jag söker tips på vad jag och min syrra kan göra i sommar (vi både är över 20år kan tilläggas). Jag tycker svårt att komma på något...
Svar
9
· Visningar
1 016
IT & mobiler Hej! Min mamma fyller år och jag vill fixa ljudböcker till henne! Det jag undrar är om man bör satsa på en cd-spelare så man kan låna...
Svar
6
· Visningar
659
Senast: Haru
·
Äldre Bor idag på en liten liten hästgård med mitt ex. Vi ska separera. Jag vill köpa ut honom ur gården. Billigare än som vi bor nu kan jag...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 527
Senast: krambanan
·
Äldre Nu på semestern hade jag och min kille tänkt ta en liten tripp med bil runt Örebro, Karlstad och Vänersborg och jag skulle gärna vilja...
Svar
13
· Visningar
807
Senast: Emtherlia
·
Äldre En rad med parkerade bilar, bakom en smal, dubbelriktad väg där det är stoppförbud På vägen står en bil parkerad och bakom den kommer...
Svar
11
· Visningar
1 440
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp