Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Vad har ni för teman? Hur ser de ut? Vill byta min, men hittar inte nån jag vill ha!
2
Svar
34
· Visningar
1 768
Senast: meodeo
·
B
IT & mobiler Jag har nu blivit erbjuden att lägga ut hästhemsidan på ridskolans sida.. men jag har ingen aning om hur man ska få till det, jag kan...
Svar
4
· Visningar
649
Senast: BeastieBabe
·
IT & mobiler Märkte det nu när vi fick internet igår. Hade PC-cillin lr ngt innan men verkar inte funka att uppdatera... kommer upp en lista på...
Svar
3
· Visningar
1 171
Senast: fredde
·
IT & mobiler Nu är jag förtvivlad och känner mig mer än korkad. Jag har fått en skrivare. En Epson fotoskrivare. Allt är frid och fröjd tills man...
Svar
17
· Visningar
1 178
Senast: fredde
·
J
IT & mobiler Hur gör man? Är totalt novis så förklara grundligt ;-)
Svar
2
· Visningar
4 549
Senast: Jenny_K
·
R
IT & mobiler Jag har tydligen fått någon offline-bugg. Det står för mig att jag är online och jag kan skriva till folk. Men emellanåt kan dom inte...
Svar
2
· Visningar
706
Senast: Revontuli
·
IT & mobiler Halloj! Jag sitter och spyr galla över detta %#¤#"## windows movie maker, som drar ner kvaliten på mina fina dv-filmer trots högsta...
Svar
14
· Visningar
2 981
Senast: __Stilett__
·
IT & mobiler Många har lagt ut jätte fina bildspel eller filmklipp! Jag undrar om någon orkar förklara hur man gör ett sånt?? Vad ska man använda...
Svar
3
· Visningar
755
Senast: Gilette
·
IT & mobiler Min 10-åriga kusin fick just sin msn hackad av en snuskgubbe som nu terroriserar hennes kompisar med nakenbilder av sig själv.. :mad...
Svar
3
· Visningar
973
Senast: miss_kala
·
IT & mobiler När man söker på typ google så sparas det man sökt på i en ruta... ja ni vet... Frågan är.. Hur får man bort den? Asså bort bort bort...
Svar
2
· Visningar
732
Senast: Modig_Korn
·
L
IT & mobiler Finns det nån kod till menyer, om det tex står; Kontakt och man skriver tex, bilder och man håller pilen över ordet så kommer det ut...
Svar
3
· Visningar
835
Senast: Lozzan
·
IT & mobiler Precis som rubriken lyder så behöver jag ett låtredigeringsprogram.. Ett sånt som man kan korta ner och klippa ihop låtar i.. Någon...
Svar
7
· Visningar
1 089
Senast: flugskit
·
L
IT & mobiler Jag vet inte hur många gånger jag har varit tvungen att installera om min winamp för att den börjat krångla.. Samma sak varje gång...
Svar
9
· Visningar
1 005
Senast: Ragatan
·
3
IT & mobiler Hejsan... Jag har fått trojan viruset har laddat ner adware men det har inte hjälpt något..Har någon annan en bra idee eller verktyg...
Svar
13
· Visningar
1 069
Senast: Skrauti
·
IT & mobiler Finns det någon annan bra sida mer än Photobucket som man kan ladda upp bilder på?
Svar
7
· Visningar
819
Senast: Skrauti
·
E
IT & mobiler Min dator kan inte öppna texter eller bilder i pdf- format, det har den alltid kunnat förut, nån som kan förklara varför och hur jag gör...
Svar
2
· Visningar
736
Senast: >emelie<
·
S
IT & mobiler Jag har MGI PhotoSuite II Image. Jag har lite kort i datan som jag laddat hem men jag vill att dom ska bli 1024x768. Är det möjligt att...
Svar
5
· Visningar
799
Senast: Cheeserica
·
P
IT & mobiler Har sett att det finns flera här inne som är duktiga på photoshop! Hur har ni lärt er programmet, jobbar ni med det och i så fall som...
Svar
9
· Visningar
950
Senast: sarma
·
IT & mobiler Hur kan man byta plats på det man gör i aktivitetsfältet utan att stänga ner nåt? Måste ha internet närmast startmenyn men nu är det...
Svar
4
· Visningar
1 203
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler Hej Har ett problem, jag får upp det lilla märket för uppdateringar titt som tätt på min dator, men den har slutat ladda ner några...
Svar
2
· Visningar
660
Senast: Luxi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp