Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Är det någon här som vet vad man ska göra om man tappat bort kamerans minneskort inne i datorn? Jag skulle sticka in det i porten för...
Svar
9
· Visningar
925
Senast: moiran
·
IT & mobiler Jag skulle behöva lite hjälp till en hemsida. Vi ska göra en vägbeskrivning och vill kunna ha en länk där man kan öppna ett färdigt...
Svar
2
· Visningar
1 103
Senast: Blueeyes
·
IT & mobiler Om bilder är utan copyright, är det då ok för andra att "låna" dessa ? Har dykt upp en sådan fråga på ett annat forum i samband med...
Svar
12
· Visningar
909
Senast: Zaga
·
W
IT & mobiler Jag är asdålig på datorer och vill få expertis-hjälp. När jag försöker gå in på min Windows media player så kan jag klicka max tre...
Svar
3
· Visningar
797
Senast: Wildty
·
IT & mobiler håller på att sortera massa filer på min dator, men varje gång jag gjort en ändring (skapat ny mapp, bytt namn, flyttat fil osv) måste...
Svar
4
· Visningar
711
Senast: jos
·
IT & mobiler Nu har jag fått msn 7.0 att fungera. Brossan kan logga in på den. Men den vill inte ta mitt lösenord. Den säjer att det är fel hela...
Svar
1
· Visningar
622
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Hur kommer det sig att varenda jävla program låser sig så fort jag kör adobe reader? Varenda jäkla gång låser sig hela förbannade...
2
Svar
23
· Visningar
1 599
Senast: Sveipur
·
IT & mobiler Någon som har några tips på en bra webcam för ett bra pris?
Svar
5
· Visningar
979
Senast: Lanejja
·
M
IT & mobiler Ni kunniga, varför ser texten ut så här på en del web-sidor gör mig? 堦inns det s堭ycket Alltså japanska (?) mitt i alltihopa. Och...
Svar
1
· Visningar
668
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Skulle nyss titta på min nyinhandlade Sex and the City-box. Eller ja, en av dom 18 skivorna. Men jag märkte att DVD-n var på och att...
Svar
3
· Visningar
838
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Är det någon som vet hur man kan få tag i gamla msn messenger? Absolut inte senare en 6.8 Är det någon som skulle kunna hjälpa mig...
Svar
2
· Visningar
3 634
Senast: JKay
·
F
IT & mobiler Är det bara jag som inte kan betala fakturan på Internetbanken? Internetbanken kräver OCR (även när jag väljer meddelande), och det enda...
Svar
8
· Visningar
965
Senast: Houdinie
·
IT & mobiler Sitter här med ombyggnadsplaner till min bokhylla och inser att jag nog skulle vilja ha en platt skärm till datorn istället för åbäket...
Svar
10
· Visningar
850
Senast: sussisus
·
S
IT & mobiler Efter att jag och min bror flera år härjat fritt på familjens dator så finns det en massa skräp på datorn. Tänkte vara snäll och städa...
Svar
3
· Visningar
924
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Finns det små laserskrivare eller är alla "stora som hus"? Har en knackig bläckstråleskrivare och funderar på att byta till laser...
Svar
16
· Visningar
951
Senast: Kakis
·
S
IT & mobiler Nu är det så här att jag funderar på att köpa en bärbar datorn men jag är kass på datorer så jag undrar om 40 Gb räker för en bärbar och...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: Baka_kun
·
S
IT & mobiler Någon som vill ha en julnöt och knäcka? :angel: Då jag ska föreställa den som är minst okunnig på datorer i min familj tyckte mina...
Svar
3
· Visningar
1 985
Senast: Siriano
·
Z
IT & mobiler Var sur på min bror tidigare i veckan, och hämnades med att byta lösenord på hans dator! :banana: . Jag har för mig att det var något...
Svar
19
· Visningar
12 539
S
IT & mobiler Jag har laddat hem lite filmer som jag inte får till att fungera. Har försökt spela upp dem i winamp, mediaplayer, powerDVD och har även...
Svar
3
· Visningar
690
Senast: Ne0
·
IT & mobiler Jag skulle vilja få tag på gps kordinaterna till min gård men äger ingen själv. Hade kunder en gång som hade och då fick jag följande...
Svar
1
· Visningar
1 750
Senast: quila
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp