Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
IT & mobiler Hej, Om jag lägger upp t ex en hotmail adress, och vill vara helt anonym på den, kan då mottagaren av mina mail som jag skickar mail...
Svar
7
· Visningar
3 963
Senast: haringenfantasi
·
IT & mobiler hur ändrar man stavningskontrollen till engelska? Har hittat ett ställe man kan göra det på, men det ändrar sej inte iallafall... så...
Svar
2
· Visningar
813
Senast: Vita_N_6520
·
E
IT & mobiler Hur räknar man orden i ett textdokument på ett smidigt sätt? Jag hittar nämligen ingen sådan funktion i mitt skrivarprogram (WordPad)...
Svar
2
· Visningar
3 401
Senast: Ejniz
·
IT & mobiler Finns det någon html-kod att lägga in i 'a href="...." target="blank"' som gör att man anger en bestämd storlek på det nya fönstret som...
Svar
4
· Visningar
1 246
Senast: Cinders
·
A
IT & mobiler hur sparar man en bild i en mac?? jag är bara van vid windows där man kan högerklicka...
Svar
3
· Visningar
758
Senast: Elajten
·
IT & mobiler ...på engelska? Är det video card eller?
Svar
1
· Visningar
3 333
Senast: Elajten
·
K
IT & mobiler 14 år med Windows - 1, 3.1, 3.11, 95, 98, 2000, NT, ME, XP - och man tror man har sett allt, men jag har aldrig varit med om något...
Svar
5
· Visningar
800
Senast: Elajten
·
B
IT & mobiler Shit, pinsamt att behöva fråga. Men de är så här att jag fick CS 1.6 förra veckan. Nu är bara problemet de att när jag ska köra själv...
Svar
1
· Visningar
730
Senast: Elajten
·
C
IT & mobiler Har windows XP ...idag kom det upp en ruta angående uppdatering av windows XP...kom in på microsofts hemsida och blev hänvisad till...
Svar
3
· Visningar
665
Senast: Elajten
·
IT & mobiler Jag har under ett par dagar nu fått konstiga mail. Det är från svenska föreningar/företag. Tex har jag fått från LRF, svenska...
Svar
6
· Visningar
1 531
Senast: alice
·
IT & mobiler Nu är vår vovves hemsida klar. :bump: Äntligen! Stig gärna på och säg vad ni tycker :)
Svar
8
· Visningar
921
Senast: Elajten
·
Y
IT & mobiler Är Mozilla FireFox lika bra som Internet Explorer? Hur får man tag på MSN Messenger 6.2 när www.msn.se inte fungerar att ladda ned från...
2
Svar
20
· Visningar
1 583
Senast: Geezer
·
IT & mobiler Har bekymmer med att öppna en pdf-fil, (laddar hem från travsport.nog -hingstkatalog kallblod 05) - men när jag hämtat hem den och...
Svar
12
· Visningar
1 181
Senast: Ejniz
·
IT & mobiler Vad sitter alla på för uppkoppling??? Tänkte det kunde vara intressant o se :p Själv har jag BBB - 10 mbit. :D
2
Svar
33
· Visningar
1 805
Senast: Renkött
·
IT & mobiler någon som vet hur man spelar DVD på datorn? vad behöver man för program?
Svar
14
· Visningar
1 069
Senast: Elajten
·
I
IT & mobiler hej jag vill ha datorns bild till tv. hur gör jag har kopplat en s-video kabel mellan dom men hur gör man sen ???????????????
Svar
4
· Visningar
777
Senast: Elajten
·
B
IT & mobiler Hm, har funderat att fixa ny dator. börjar bli lite jobbigt att dela med resten av familjen. nu kommer då min fråga. hur mycket pengar...
Svar
11
· Visningar
981
Senast: slice
·
IT & mobiler Jag har suttit i princip hela dagen vid en liten laptop och rensat virus.Agaren har inget antivirusprogram. Finns det nat bra pa natet...
Svar
4
· Visningar
819
Senast: pemma
·
K
IT & mobiler Är det nån som vet vad AGP-port är? Har tydligen nåt att göra med grafikkortet? :confused: Sen en fråga till....det står i en annons...
Svar
6
· Visningar
730
Senast: Elajten
·
IT & mobiler Jag skickar ofta till mig själv när jag skriver arbeten för att enkelt kunna skriva ut dem i skolan. Men av nån anledning kan jag inte...
Svar
2
· Visningar
877
Senast: FadeAway
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp