Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

  • Låst
Kropp & Själ Jag har sagt att jag ska vara hundvakt åt en bekants hund i helgen då de ska åka bort. De bor i min hemort ungefär 20 mil bort. Jag hade...
15 16 17
Svar
324
· Visningar
17 373
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Det ska ju ingå avbeställningsskydd om man betalar en resa/flygbiljetter med kreditkort. Men vad är det egentligen som ingår? Vad täcker...
Svar
2
· Visningar
255
Senast: mandalaki
·
Äldre Kom och tänka på detta när vi var ute och rumlade runt för nån helg sedan. Tror folk att ni är så gamla som ni är? Jag var ute med en...
7 8 9
Svar
168
· Visningar
10 198
Senast: MiniLi
·
Tjatter Dottern har snöat in på ett ryskt barnprogram där ett visst ord utropas i en hel del avsnitt. Det låter typ som "jolkar" eller "jonkar"...
2
Svar
22
· Visningar
1 980
Senast: Mirtai
·
Äldre Jag kollade just på båda versionerna av Martyrs. Om ni inte sett den så är det (originalet) en rå thriller/skräck. Väldigt rå med...
2
Svar
20
· Visningar
1 223
Senast: Killaloe
·
Äldre E4:an söderut mot Jönköping och sen vidare riksväg 40 mot Göteborg. Ni som bor där , hur är läget där nere? Jag har kollat vädret och...
Svar
4
· Visningar
395
Senast: Mia_R
·
Hemmet Lönar det sig? Plastgolven, som hade behövt bytas redan för över 10 år sedan när vi flyttade in, är fula och trasiga. Men i området som...
2
Svar
23
· Visningar
2 636
Senast: bettysmatte
·
  • Omröstning
Relationer I labbs tråd om nät mobbning pratas det mycket om den lilla sk klicken. Är den så liten egentligen?
3 4 5
Svar
99
· Visningar
5 675
Senast: Nebraska
·
Äldre Nu blottar jag min hushållsekonomi lite, men jag känner att jag skulle behöva input från er. Jag är ensamstående och bor i en tvåa...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
11 021
Senast: LillaGubben
·
Äldre Nu har plötsligt har mainstreammedia i USA vaknat. CNN erkänner att de har gjort allt i sin makt proHillary. Jag tror att få svenskar...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
9 704
Äldre Jag har en fråga till er på buke, Den utgår från följande scenario: Du har betalat ALLA räkningar, så du klarar dig till nästa...
7 8 9
Svar
178
· Visningar
14 735
Senast: Plantan
·
Relationer Jag har ett problem i mitt förhållande som jag skulle behöva få lite input. Min kille har från början vi blev tillsammans (4 år) vetat...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
12 535
Senast: Niyama
·
IT & mobiler Eländes elände..... Nu behöver jag den samlade bukevetenskapens hjälp..... "Allvarligt fel" " Din Start-meny fungerar inte . Vi...
Svar
7
· Visningar
822
Senast: swemale
·
Fritid Okej, så jag och två kompisar har kommit på den ljusa (höhöh:D) idén att vi ska prova stöpa ljus någon gång före julen. Ingen av oss...
Svar
1
· Visningar
451
Senast: Luff
·
Fritid Har på resande fot ådragit mig någon slags envetet knövenskap samtidigt som ruskvädret blåser in över östkusten. Här borde drickas...
Svar
19
· Visningar
1 428
Senast: Murphy
·
Hemmet Litet hus på 67 kvm. Det finns eldstad med Keddy-insats. Annars bara elelement, som vi verkligen vill undvika att använda så mycket som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 944
Senast: tanten
·
Äldre Undrar jag. Absolut inget trams eller ifrågasättande, vill bara veta om det går.
8 9 10
Svar
190
· Visningar
9 515
Senast: Modig_Korn
·
Kropp & Själ :( Det är alldeles livlöst, glanslöst och bara allmänt hemskt. Ser och känns allmänt stripigt och otvättat hela tiden, även när det är...
Svar
14
· Visningar
1 954
Senast: Monkie
·
Kropp & Själ Idag fick min man svar på proverna han tog hos VC - allergitestet gav utslag på katt och dammkvalster samt minimalt på häst. Inte...
2
Svar
20
· Visningar
998
Senast: skuggi
·
Äldre Jag söker namnet på en svensk konstnär som målade bl.a. bär och potatis helt naturtroget, detaljerat. Det enda jag minns är att det är...
Svar
3
· Visningar
446
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp