Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Kära vedeldande bukefalister, har ni något tips på en möbel att förvara ved i? Vi är på jakt efter en möbel som rymmer några vedkorgar...
Svar
8
· Visningar
1 357
Senast: ainasoja
·
Tjatter Jag har svårt att tro att jag är den enda som går i perioder i mitt musiklyssnande. Jag håller mig till en eller ett par band åt gången...
Svar
11
· Visningar
877
Senast: tigerflicka
·
Kropp & Själ Alltså jag orkar inte med mig själv och min klantighet! Skulle gå ner i källaren och fixa med tvätten. Med sockar på fötterna.. tjoffs...
2
Svar
33
· Visningar
7 250
Senast: Murray
·
Kropp & Själ Jättekort fråga. Finns det nagellacksborttagning som är skonsammare mot huden än "de vanliga" (sånt som säljs i mataffären: Gripen etc)...
Svar
1
· Visningar
206
Senast: ullo
·
Hemmet Jag har fått hjälp (stjälp) att börja tapetsera i friggeboden. Tyvärr är resultatet uselt. Jag är skitbesviken och skitledsen över att...
Svar
10
· Visningar
2 173
Senast: Magiana
·
Svar
0
· Visningar
185
Senast: blizz
·
Äldre Tråden om hundträningen (eller vad det nu var) spårade ur men jag tycker det kan ha sin poäng att seriöst fortsätta diskussionen på de...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
7 959
Senast: monster1
·
Äldre Jag ska byta bil inom kort. Jag vet redan vilken typ av bil jag vill ha. Problemet är att jag inte kan bestämma mig för om jag ska köpa...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 782
Senast: lil-sis
·
Äldre Dottern är 8år, har långt slitet hår. Normaltjockt/tunt. Hon behöver toppas, men snål som jag är tycker jag inte det är värt 300+ kr för...
2
Svar
39
· Visningar
7 116
Senast: lady_vip
·
Tjatter Förskräckliga dagbok Jag vill inte gnälla, eller jo det vill jag. ALLT var bättre förr! Jag, rumpelstiltskin aka Mr Gold har lärt upp...
44 45 46
Svar
907
· Visningar
23 702
Senast: Klara
·
Äldre Jag är för feg för att ta livet av mig, men jag önskar att jag vågade. Ser ingen anledning till att fortsätta kämpa i motvind hela...
Svar
9
· Visningar
719
Senast: corzette
·
Kropp & Själ ..Det vanligaste rådet för detta är väl att helt enkelt vårda och klippa håret ofta, men jag känner att jag är så rädd att förlora...
Svar
3
· Visningar
1 023
Senast: MCP
·
Äldre Sambon är i Tokyo och undrar vad jag önskar mig därifrån. Jag kan mest bara komma på hästtelaterade saker alt garderob/bokhylla/stora...
Svar
11
· Visningar
706
Senast: MJLee
·
Äldre Jag avskyr att köpa byxor och är nu på jakt efter ett par bra, slitstarka svarta jeans. Jag vill ha ett par som tål att användas ett par...
2
Svar
30
· Visningar
6 436
Senast: Badger
·
Mat
Mat Jag är hungrig, men är inte sugen på något. Vad har ni ätit till lunch? Jag behöver tips på vad jag ska äta!
Svar
13
· Visningar
692
Senast: YaHilweh
·
Tjatter Har laddat ner en testversion av Lightroom från Adobe för att beskära några bilder.... men hur sparar jag ner dem?? När jag exporterar...
Svar
4
· Visningar
367
Hemmet Jag har en skinnsoffa som väl är runt 15 år eller så. Det är en "fin" soffa i Italienskt läder, fått sen mina föräldrar tröttnat. Jag...
Svar
11
· Visningar
16 154
Senast: Buck
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 215
Senast: Wonna
·
Tjatter Vad händer i helgen? Vad gör ni? Hur mår ni? :banana::banana::banana:
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 396
Senast: em76
·
Kropp & Själ Nu blir det privat här... Jaha. Mina miktioneringsproblem och smärta i underlivet som jag haft sedan slutet av den sista graviditeten...
Svar
12
· Visningar
2 181
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp