Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Vi är två vuxna (utan barn) som bor ihop och delar på kostnaderna. Men. Vi har inget system med matkonto vilket gör att vi ibland...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 336
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Istället för att väcka en gammal tråd väljer jag att skapa en ny. Fick idag svar på en provtagning som visar på att jag lider av...
2
Svar
20
· Visningar
2 800
Senast: Fan of Bill
·
Tjatter Jag räknade på "skoj" ut mina och barnens kostnader härom dagen ock konstaterade att jag inte skulle kunna ro runt vårt liv som nu på...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
12 941
Senast: Vallmo
·
Svar
4
· Visningar
429
Senast: mandalaki
·
Hemmet Som gammal kollektivist har jag genom åren haft flera skräckupplevelser med mottfjärilar i mjölet :yuck:. Minns med fasa hur jäkla...
Svar
3
· Visningar
892
Tjatter Ni brukar ju kunna, så snabb hjälp, jag behöver låten NU för ett projekt för morgondagen. Söker en låt, som jag tror sjungs av en...
2
Svar
23
· Visningar
1 677
Kropp & Själ Nån som känner till märket intuition. Sa vara miljömärkt och det man fick höra på sistone om alla mens sydd så tänkte jag att det kanske...
Svar
0
· Visningar
237
Hemmet Behöver spackla och måla lite bitvis på bröstpanelen i vår hall, katterna som bodde här (i hallen..) tidigare har klättrat på väggen och...
Svar
6
· Visningar
1 713
Senast: Egonson_
·
Relationer Skapade en anonym nick. Min sambo (varit tillsammans i två år) berättade för mig igår att han funderar på om jag är personen som han...
2
Svar
25
· Visningar
5 176
Senast: Pls
·
Skola & Jobb min fammos syster gick bort och nu kommer de bli begravning. Hon var den sista av syskonen och på nått sätt känns de viktigt för mig att...
Svar
16
· Visningar
1 681
Senast: Mia_R
·
Relationer Jag vill köpa gård, min sambo håller på och velar fram och tillbaka vissa dagar vill han köpa gård, andra ska han ha hus och sedan vill...
2
Svar
31
· Visningar
4 698
Senast: Kattennizze
·
Tjatter Vad tycker ni om resor till Rio? Ett ställe där vårdpersonal och poliser inte får lön? Där zikaviruset finns och kan sprida sig över...
2
Svar
22
· Visningar
1 980
Senast: Remmer
·
Äldre Hur skulle ni ställa er till att en person ni vet är sjukskriven, ändå jobbar heltid i egna företaget samtidigt? Och då tar ut både...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
15 067
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Jag sökte i mellandagarna vård för "drömtillstånd" jag dragits med sedan något år tillbaka nu. Det satt en läkare och lyssnade och...
Svar
19
· Visningar
2 406
Senast: kryddelydd
·
Tjatter En kvinna sitter med tvätten vid en trasig tvättmaskin i sitt hem, annan kvinna kommer fram med ett barn. Det babblas och dom ser...
Svar
17
· Visningar
1 130
Senast: Vallmo
·
Tjatter I och med att jag jobbar natt och gillar att plåga mig själv. Dela med er av det läskigaste ni varit med om eller hört talas om. Kan...
2
Svar
27
· Visningar
2 332
Senast: Kilauea
·
Äldre Enligt reklam är kvinnor hejdlöst dåliga på att dricka vatten ur flaska. Det där med att träffa munnen är tydligen himla svårt. Ibland...
Svar
17
· Visningar
1 981
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Hej alla! Jag tog ur piercingsmyckena idag (vilket jag annars aldrig gör) när jag provade min nya våtdräkt, har vassa piercingar o va...
Svar
1
· Visningar
675
Skola & Jobb Det här tycker jag är intressant. http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/article23109441.ab dvs Arbetslinjen gäller bara för...
2
Svar
26
· Visningar
1 674
IT & mobiler Jag är i behov av en PDF converter. Den ska i första hand kunna konventera jpeg filer. Gratis är att föredra men en liten summa pengar...
Svar
10
· Visningar
759
Senast: Philosophia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Valp 2025
  • Gräs i näshålan?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp