Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag och min sambo har börjat kolla på hus och det är ju inte utan att vi känner oss lite villrådiga. :) Vad är det man ska tänka på...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 348
  • Låst
Tjatter Jag har jobbat klart för dagen, hämtat barnet på Malmö central och varit i stallet. Nu kollar vi på fotboll och äter jordgubbar. Eller...
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
58 257
Senast: ricca
·
Kropp & Själ Jag har bestämt mig för att donera mitt hår för att någon som förlorat håret pga sjukdom ska kunna få en billigare peruk. Så på torsdag...
2
Svar
38
· Visningar
3 553
Senast: nyttnick
·
Äldre Letar förslag till företag som genomför teambuilding. Inte aktiviteter som höghöjdsklättring eller forsränning utan mer ett scenario där...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: grusholmen
·
Hemmet Visst finns det en del spännande och fullkomligt vidriga möbler där ute, men nu var det nära att filen flög över skärmen. Det här tar...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
19 341
Senast: BobberiBoo
·
Kropp & Själ Klantade mig förra måndagen och snubblade, bröt tärningsbenet. På engelska heter min skada cuboid syndrome, litet ben på utsidan av...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
28 641
Senast: VLMF
·
Äldre ...om bilkörning med gips?
Svar
9
· Visningar
25 797
Senast: Snubbelfot
·
Tjatter Någon som vill haka på min otroligt briljanta idé som innebär att under en vecka (eller är ett par dygn bättre?) svara/tacka Ja på/till...
Svar
18
· Visningar
1 316
Senast: CillaW
·
Äldre Imorgon ska jag köra en person till tåget som ska gå från Sthlm C. Jag har klurat ut att det ska gå från spår 10. Är det någon...
2
Svar
21
· Visningar
5 938
Senast: Cattis_E
·
Äldre Ska laga en pasta ikväll med 1 dl vin. I övrigt är det vitlök, persilja, salami, oliver och lite annat smarrigt i Min fråga, kan man...
Svar
3
· Visningar
6 057
Senast: dobbis
·
Hemmet Jag har stänkskydd i glas i köket, bakom är där en målad platta som jag gärna hade velat tapetsera med något snyggt mönster. Får länka...
2
Svar
20
· Visningar
1 079
Senast: dobbis
·
IT & mobiler För att göra en lång historia kort så har jag då och då googlat ett instagramnamn med @Monkie (ja inte det namnet, men så), och via...
Svar
3
· Visningar
638
Senast: Monkie
·
Tjatter Jag söker en riktigt bra, fängslande, inspirerande och välskriven bok, (eller flera...) skriven på engelska, till en 16-årig tjej som...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
4 753
Senast: Badger
·
  • Omröstning
Äldre En del som röstat om nya namnet på Senior har föreslagit att Ungdom och Senior slås ihop till ett forum. Jag tänkte att det kunde vara...
Svar
13
· Visningar
1 855
Senast: kryddelydd
·
Äldre Vilket sällskapsspel gillar ni bäst och varför? Själv är jag ett fan av klassiska TP men har dåligt koll på alternativen. Det skulle...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 997
Senast: Monkie
·
Äldre Skulle åka till karpathos men ändrat till zakyntos. Så kära buke vad ska vi inte missa vad ska vi missa? vi är inga festprissar alls...
Svar
4
· Visningar
431
Senast: Bri
·
Äldre Jag hoppas det är okej med en "efterlysning" här :) Skulle vilja ha tag på nån som bor i, eller har koll på, Avesta med omnejd. Har bara...
Svar
2
· Visningar
331
Senast: Olina
·
Äldre Jag och min man ska åka på bröllopsresa i Paris om några månader och jag behöver lite tips! Vi har varit i Paris tidigare och sett...
Svar
3
· Visningar
345
Senast: Gabbi
·
Äldre Finns ju en uppsjö av olika tjänster som ska hjälpa till att tala om några uppgifter ändras men tycker de är ganska dyra från 69 kr/mån...
Svar
0
· Visningar
330
Senast: Helga
·
Äldre Jag håller på att göra rent kylskåpet och det är några envisa röda fläckar längst in som jag inte får bort. Har någon några förslag...
Svar
1
· Visningar
215
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • 112 Appen
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp