Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Tänkte att jag skulle fråga om hur vanligt det är att man måste ta tjänstledigt för besök i vården på era arbetsplatser? Jag är ju... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 501
Senast: Miingla
·
Kropp & Själ Jag var på en hälsoundersökning via mitt företag, där de bland annat kollade blodvärden. Mitt hb värde var för lågt 113, ska ligga...
Svar
4
· Visningar
578
Senast: LECH
·
Kropp & Själ Spin off på flygtråden. Någon ger dig en resa inom Sverige och du får själv bestämma vart. Enda villkoret är att du inte får ha varit... 11 12 13
Svar
241
· Visningar
12 250
Senast: Heulwen
·
Kropp & Själ Är det någon som vet om lichen sclerosus kan göra det lättare att få uvi? Jag är nu inne på min andra uvi på en månad. Tidigare hade jag...
Svar
2
· Visningar
1 695
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Apropå lunchlådediskussionen kom jag plötsligt ihåg att jag flera gånger haft behov av att skapa den här tråden. Here we go: Inte helt... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 485
Senast: 95johsv
·
R
Kropp & Själ Jag har generellt sett problem med jättetorr hy, särskilt såhär på vintern, och när jag flyger så blir ansiktet verkligen knastertorrt... 2
Svar
22
· Visningar
2 269
Kropp & Själ Halvvags genom fredagens traningspass kande jag att halva ovre delen av mitt ena ringfinger hade domnat bort. Jag tankte att det kanske...
Svar
10
· Visningar
2 799
Kropp & Själ Jag har ingen kronisk smärta, men vid senaste årens frakturer och borttagning av halsmandlar så har denna hjälpt mycket bättre än... 8 9 10
Svar
184
· Visningar
17 331
Kropp & Själ Jag antar att det är ett helt gäng här inne som lever med kronisk smärta och just idag känner jag att jag behöver lite sympati och pepp... 2
Svar
37
· Visningar
3 531
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Gammal användare, hemligt konto o.s.v. Igårkväll när jag skulle börja sova kände jag av en knöl i vänstra bröstet. Var inte det... 2
Svar
29
· Visningar
3 684
Kropp & Själ Min 10-åring fick infektion i ett nagelband innan jul. Jag visade upp bilder på detta när jag var på VC i annat ärende och blev...
Svar
4
· Visningar
1 063
Senast: lundsbo
·
Kropp & Själ Jag är helt deformerad, en stor vagel i vänster ögonlock, stor, röd o så smetas ögat så jag måste badda med koksalt ofta. det skaver o...
Svar
11
· Visningar
1 736
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Frågade tidigare om slem i halsen efter operation. Tack för de svaren. Det är en närstående som opererats för en tumör i ändtarmen och...
Svar
9
· Visningar
1 117
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Någon här som opererats för separerade magmuskler och/eller magbråck? Hur gick det till? Vilken läkare gjorde bedömningen? Hur gick...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Hur tolkar ni det ordet? Tänk dig att du sitter och kikar på en vuxensida, du funderar på att köpa en ny leksak. Den är DYR! Nästan... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 945
Kropp & Själ Ja, finns det någon bra övning som kan göras utan att förbereda en massa/plocka fram något? Naprapaten tycker att jag behöver jobba på...
Svar
3
· Visningar
894
Senast: Magiana
·
P
Kropp & Själ Jag har köpt en mekanisk fotmassage-låda och har upptäckt att undersidan av mina tår är ömma! Jag har aldrig känt det innan och har...
Svar
0
· Visningar
383
Senast: prallan
·
Kropp & Själ Är det någon här som har erfarenhet av clip-on extensions och tunt hår? Jag hade gärna velat ha mer volym i håret i bland och har...
Svar
0
· Visningar
354
Senast: Septicemia
·
Kropp & Själ Eftersom jag är särbo började jag titta på sexleksaker efter att en av relationstrådarna kommit in på ämnet. En Rabbit införskaffades... 2 3
Svar
44
· Visningar
6 820
Senast: Trott
·
Kropp & Själ Jag har precis varit i kontakt med 1177 gällande min huvudvärk som nu snart påbörjar sin andra vecka. Enligt sjuksköterskan fanns det... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 641

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?

Hästrelaterat

Tillbaka