Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Jag funderar på att börja studera på distans för att utveckla min kompetens inom branschen samtidigt som jag fortsätter arbeta. Jag har...
Skola & Jobb
Någon som har erfarenhet? Jag har blivit rekommenderad att söka en tjänst som min arbetsgivare har ute nu, som personlig assistent. Det...
Skola & Jobb
Eftersom det anställs en hel del i mitt företag just nu så får jag snart en rumskompis på mitt kontorsrum. Helt ok, men även om jag inte...
Skola & Jobb
Jag har aldrig funderat på varken facket eller a-kassan tidigare, jobbar i familjeföretag och lär inte bli arbetslös härifrån. Hade jag...
Skola & Jobb
Jag har fått erbjudande om en tjänst som passar mig mycket bättre, fine! Jag meddelade min nuvarande chef om att jag ville säga upp mig...
Skola & Jobb
Jag är enormt sugen på att söka mig till alperna nästa säsong för att jobba, åka skidor och träffa nya, härliga människor. Helst skulle...