Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Har en del av texten men kommer för mitt liv inte ihåg artist eller låtnamn. Modell äldre svensk lite synthorienterad Låt 1 Tsrzan o...
Svar
3
· Visningar
529
IT & mobiler Någon som vet hur man lämnar en whatsapp-grupp utan att det syns för de andra medlemmarn? Går det ens att göra det? Om ja, hur? 🤔 2 3 4
Svar
77
· Visningar
8 558
Kropp & Själ Alltså, hur tusan kommer man upp ur sängen i hyfsad tid på morgonen, när man inte har några måsten som väntar? Jag har ett larm på... 9 10 11
Svar
203
· Visningar
10 950
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Jag har hört att det är ett halvtidsjobb att driva eget företag. Man jobbar alltså halva dygnet - 12 timmar. Men hur mycket jobbar ni... 2
Svar
32
· Visningar
2 903
Senast: bettysmatte
·
Hemmet Rusta brukar ju ha olika kampanjer och jag tänker då främst på deras kampanjer för väggfärg och tapet. Är det någon som vet om de...
Svar
7
· Visningar
1 161
Senast: Paddington
·
Tjatter Är det inte dags för en presenttråd igen? Blev inspirerad av en DN-artikel dä nån alltid fick helt fel kläder från svärmor. Sådant hon... 2
Svar
38
· Visningar
2 836
Senast: cambodia
·
Svar
36
· Visningar
2 113
Senast: Lycan
·
Mat Jag är hyffsad på matlagning men helt grön på att baka. Har nu fått för mig att baka egna frallor (eller bullar som man säger här i...
Svar
8
· Visningar
3 083
Senast: Manji
·
Tjatter Jag fascineras av att det i alla lägen ska det vara hög musik i bakgrunden. Ett sällskap i blandade åldrar sitter och äter middag... 2 3
Svar
45
· Visningar
2 268
Senast: Myrten
·
Fritid Det kanske bara blir den lilla familjen iår som firar jul (2 vuxna och 1 barn) Är det någon som åkt till någon barnvänligt...
Svar
1
· Visningar
583
Senast: nejlica
·
Tjatter Klarar buke den? :) https://www.svt.se/special/hogskoleprovet-ordforstaelse-oktober-2022/ 2 3
Svar
56
· Visningar
2 651
Senast: sorbifolia
·
Fordon Ok, snälla dumförklara mig inte, men det här med bilar, däck och fälgar är verkligen inte min grej...:angel: Kan alla storlekar av däck...
Svar
6
· Visningar
751
Senast: Pegasus63
·
Kultur Syrran kommer och hälsar på och jag har upptäckt att jag har massor med poäng jag kan växla in till biobiljetter, frågan är då vad som... 2
Svar
21
· Visningar
1 387
Hemmet Jag vågar inte elda i min vedspis 🙈 Min hyresvärd ger mig fri tillgång på ved och säger att jag gärna får elda för värme i vinter, men... 9 10 11
Svar
205
· Visningar
10 773
Senast: MissFideli
·
Tjatter Hur kommer det sig att Albin Lee Meldau fick komma dit även i år? Är det fler som varit med tidigare år som ska komma? Någon som vet?
Svar
4
· Visningar
733
Senast: bettysmatte
·
  • Låst
Relationer Välkomna, både nya och gamla användare! Här diskuteras högt och lågt om dejting. 99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
212 734
Senast: pepp
·
IT & mobiler Jag har varit inne på min Facebook som jag pausade för snart tre år sedan och begärde permanent borttagning. Det är tydligen 30 dagars...
Svar
1
· Visningar
658
Senast: Linn-Nora
·
Fritid Hur gick ni till väga? Jag har gett Photoshop ett antal halvhjärtade försök genom åren och sitter nu och försöker lära mig...
Svar
13
· Visningar
906
Samhälle Min grundtanke är att jag inte vill handla från skitföretag eller företag som har värderingar som jag inte kan stå för. Jag har tex sett... 11 12 13
Svar
240
· Visningar
17 136
Senast: Glimra
·
Mat Om man skulle ha tid över och befinner sig i Hässleholm en vardag, vad gör man då? Exv på torsdag före 16 :angel: 2
Svar
27
· Visningar
1 418
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka