Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag har en vän som mår psykiskt dåligt. Han har nu sagt upp sig från flera jobb på kort tid, just eftersom han egentligen mår för dåligt...
Skola & Jobb
Har tagit reda på om jag pluggar en termin och skriver uppsats så kan jag ta ut en generell kandidatexamen inom mitt huvudämne. Har lite...
IT & mobiler
Jaha... hjälp. Jag vet inte vad jag har gjort, men min startmeny längst ner på datorn har vuxit på höjden, så det stör längst ner i mina...
Juridik & Ekonomi
Jag har en del guld- och diamantsmycken som jag skulle vilja få värderade. Var gör man det? Går man till pantbanken? Någon juvelerare...
Juridik & Ekonomi
Om nu det skulle gå igenom, kan nån hjälpa mig att räkna hur det skulle drabba mig? Jag är för korkad 🙈
Bor i Stockholms län, men på...