Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Juridik & Ekonomi
Jag är nu sysselsatt på jobbet 100%, och då när vi jobbar extra så får vi 80% extra i övertidsersättning. Jag har jobbat en hel del...
Kläder & Bli fin
Jag behöver ett par löparskor jag kan springa med i skogen nu när det är lite blött. Blir helt dränkt om fötterna just nu när det är...
Kropp & Själ
Jag börjar bli mer och mer övertygad om att det inte enbart är något fel i huvudet på mig utan att det även är något mer fysiskt/kemiskt...
Skola & Jobb
Nu har jag två gånger på kort tid fått CV;n presenterade för mig där personerna angett att de varit gifta. Varför då undrar jag? Är det...
Juridik & Ekonomi
Jag behöver sätta mig ner och styra upp min ekonomi. Tänker att jag börjar med att skriva upp alla fasta utgifter och försöker se vars...
Juridik & Ekonomi
Det har ringt och ringt flera olika nummer i månader och jag inte velat svara när jag inte vet vad det är. Idag pratade jag i tel när de...
Ekonomi & Juridik Nej vill man vara helt absolut säker på att ingenting stjäls så ska man inte ha någonting i ett stall. Varken sadel, häst, pass eller...