Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kläder & Bli fin
Det fanns en tråd om att handla outdoors/camping och vad som var bäst där ur miljömässig synvinkel. Nu gäller det ”lite finare” kläder...
Kläder & Bli fin
Kan man fluffa till dunet på något sätt när dunjackan är torr? Har tvättat en dunjacka och torktumlat med tennisbollar. Det blev bra...
Kläder & Bli fin
Jag skulle behöva nya skor och jag vet inte längre vad jag vill ha eller ens kan ha för skor. Mina fötter känns inte som förr efter...
Juridik & Ekonomi
Har ni upplevt att Klarna har blivit snabbare på att skicka påminnelser om att en faktura inte är betald? Jag hade en faktura som hade...
Juridik & Ekonomi
Hur är det nu med ljudinspelningar, får man göra dessa med nuvarande lagar? Jag kände mig otrygg i en situation nyligen och satte igång...
Kläder & Bli fin
Jag brukar byta ut mitt vanliga balsam mot spraybalsam när jag duschar någon annan stans än hemma då det är smidigast.
Men eftersom jag...