Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Om man är potentiellt överrörlig i sina höftleder, i alla fall betydligt mer flexibel än genomsnittet, kan det verkligen leda till några...
Kropp & Själ
Jag blir galen!
Vissa dagar, som idag, spelar min hjärna spratt! Allting och samtidigt ingenting stinker askkopp! Det känns som att nån...
Trädgård & Växter
Jag har fått några jättevackra krukrosor som visst helst ska övervintras på frostfritt ställe. Men något sådant har jag inte tyvärr...
Kläder & Bli fin
Någon som vet hur man bär sig åt för att sätta en ny nål på en brosch, om den fattas? Jag har hittat en snygg brosch som jag är sugen på...
IT & mobiler
En kollega har just fått sitt Facebookkonto hackat, gärningspersonen har blixtsnabbt ändrat mail och mobilnummer utan att kollegan fått...