Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag tänkte ge pappa ett par skor med brodd i julklapp för att han ska komma ut och röra sig mer. Dock finns risken att han stannar kvar... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 095
Senast: Asko
·
IT & mobiler Jag fattar inte hur jag ska kunna komma åt mina försvunna bokmärken. Jag har inte hjärna nog att förstå följande information: Hur...
Svar
4
· Visningar
440
Senast: Wille
·
Juridik & Ekonomi Min granne ska dra in fiber i sitt hus men för att kunna göra det så måste de gräva längs en väg som går över min mark. Jag vet inte... 6 7 8
Svar
142
· Visningar
19 198
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Har haft problem med ögonen sedan början av december. Kliar något fruktansvärt både på ögonlocken, ögonlockskanterna och i ögonen...
Svar
19
· Visningar
1 000
Senast: Monkie
·
Hemmet Jag har tröttnat på att göra press-kaffe i husvagnen, tycker inte det blir gott nog, är för sumpigt osv och är därför på jakt efter en... 2
Svar
20
· Visningar
3 112
Senast: SaraMara
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Jag vaknade och kunde inte få frågan ur huvudet. Så vad tror ni? Kommentera gärna med resonemang...
Svar
12
· Visningar
979
Skola & Jobb När ni söker ett jobb, lämnar löneanspråk och får ett svar ni inte fullt är nöjda med, fortsätter ni att förhandla då? Eller vad är...
Svar
4
· Visningar
732
Senast: Sezziyanen
·
Skola & Jobb Hej! Är lite lost och vad jag bör söka för utbildning och vad jag bör jobba med då jag känner att det finns en del att välja bland...
Svar
15
· Visningar
857
Senast: startpompe
·
Samhälle I våras så sålde jag alla mina fonder på ett bräde och satte tillbaks dem i fonder igen via ett investeringssparkonto. Jag var så pass...
Svar
1
· Visningar
429
Kropp & Själ Finns här någon som haft en sk Invisalign tandställning? Dvs en som inte syns lika tydligt som en vanlig? Erfarenheter?
Svar
16
· Visningar
3 487
Senast: Unafraid
·
Kläder & Bli fin Ni som tränar utomhus på vintern vad har ni på er? Jag är bredaxlad och har provat större delen av sortimentet på vanliga sportaffärer...
Svar
13
· Visningar
957
Senast: Lazy Lady
·
Mat Min partner är nyligen hitflyttad från USA och förfasas över vårt ostutbud. 🤔🙄😂 Han efterfrågar "medium cheddar cheese", och jag har... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 005
Senast: Migo
·
  • Omröstning Omröstning
IT & mobiler Hur börjar ni e-postbrev? 3 4 5
Svar
99
· Visningar
5 607
Senast: lingonben
·
IT & mobiler Min ganska nyinköpta dator (november -20) vill inte samarbeta med mig, så den ska lämnas till till säljaren för att kollas upp. Jag haar...
Svar
8
· Visningar
938
Senast: Snubbelfot
·
Skola & Jobb Jag behöver ett jobb och har nu under några dagar suttit och skrivit ett personligt brev och har nu kommit till läget då jag ska skicka...
Svar
15
· Visningar
1 923
Senast: lil-sis
·
Samhälle Hej! I mitt område har det blossat upp en debatt kring parkeringar. Vi har väldigt ont om parkeringar och många som bor i området får... 2
Svar
24
· Visningar
2 943
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Är Barbour jätteute eller kan man sälja en sån jacka? Hittade en här hemma när jag städade garderoberna senast, en helt ny med lappar...
Svar
9
· Visningar
1 348
Senast: hoppsann
·
Tjatter Då var det dags för årets upplaga av Secret Santa! Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom reglerna en... 66 67 68
Svar
1 345
· Visningar
76 048
Kropp & Själ Har haft problem med generande hårväxt på hakan i många år, får inte bort det utan det kommer alltid tillbaka.... Hur gör jag för att...
Svar
5
· Visningar
802
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Jag skulle vilja gå vidare i livet men vet inte med vad. Jag har arbetat med människor och känner att jag skulle vilja göra något helt... 2
Svar
22
· Visningar
2 539
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Dressyrsnack nummer 18