Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har problem med dofter och det blir bara värre och värre. Parfymer, hårspray (speciellt hårspray) doftljus (dock inte alla) vissa...
Svar
5
· Visningar
727
Hemmet Sån där "nanotejp" som det finns reklam om, som fäster ungefär vad som helst på vad som helst, och sen han tas bort utan att skada...
Svar
6
· Visningar
1 666
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Jag misstänker starkt att min knäskål hoppade delvis ur led igår. Den hoppade rätt igen när jag rätade ut benet. Det kändes verkligen...
Svar
8
· Visningar
818
Senast: Seabaz
·
Kropp & Själ Jag var med om något märkligt idag, någon som råkat ut för samma sak? Var på utflykt och det var kallt och blåsigt så kastade i mig...
Svar
9
· Visningar
1 739
Senast: FrDrake
·
Kultur Jag försöker marknadsföra min egen bok utanför den omedelbara släkt- och vänkretsen... :D Jag undrar därför hur "gemene man" får sina... 2
Svar
33
· Visningar
1 356
Senast: bettysmatte
·
IT & mobiler Är det någon som vet hur det funkar? Jag har skickat ett meddelande till min läkare via ett "Kontakta mig"-formulär, och har fått svar...
Svar
12
· Visningar
3 451
Senast: Enya
·
Kläder & Bli fin Inser att många av mina kläder blivit för små för fort. Vet inte vad som har hänt men även de byxor som förut var lite för stora sitter... 2
Svar
22
· Visningar
2 775
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi På lantmäteriet kan man ju söka på vem som äger en fastighet. Står på sidan för att kunna söka skall man ha ett godkänt ändamål. Vad är...
Svar
2
· Visningar
461
Senast: Andromedae
·
Skola & Jobb Har man rätt att få ledigt för icke akut läkarbesök? Jag trodde det bara var akuta besök, men min mottagning säger att det gäller alla... 5 6 7
Svar
125
· Visningar
6 744
Senast: MissFideli
·
Samhälle Köpte en läsk igår som smakade och luktade illa. Den kostade 18 kr inkl pant. Idag var jag och lämnade igen den och fick pengarna... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
7 045
Senast: Fruentimber
·
Samhälle Jag tänker att det ligger i tiden. All hjälp ska helst tas bort från människor som inte klarar sig själva. Jag bara väntar på att... 7 8 9
Svar
169
· Visningar
9 877
Senast: skogaliten
·
Tjatter Beskriv eran favorit färg utan att använda ord för färger. Min är 5500 K
Svar
11
· Visningar
945
Kropp & Själ Äter Amoxicillin sen i onsdags, och magen krånglar verkligen. Dels illamående/halsbränna men även diarre. :o Har provat med Omeprazol...
Svar
13
· Visningar
6 031
Senast: Betazoid
·
Kultur Kan man lyssna på ljudböcker på annat sätt än i telefon/dator osv (tänker tex bookbeat och dylika streamingstjänster) skulle nämligen...
Svar
17
· Visningar
1 348
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ hej jag har haft cellförändringar i några år nu men då jag varit under 27 skulle jag avvakta för dom ej vill behandla kvinnor under 27...
Svar
7
· Visningar
2 150
Senast: Angel
·
IT & mobiler Jag har LÄNGE försökt få en svart häst i rival stars, gärna en hingst, vet ngn hur jag kan få det?? Va specifik
Svar
2
· Visningar
1 740
Senast: Temmyn
·
Hemmet Vi funderar på att köpa en ny soffa med tillhörande fåtöljer i år och jag har fått lite dille på soffor i sammet/sammetsliknande tyg...
Svar
17
· Visningar
6 698
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Börjar med att skriva att jag har bokat tid till läkare. För ca 2 år sedan upptäckte jag att min högra handled är tjockare strax mot...
Svar
14
· Visningar
1 869
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Jag har lite problem med fickor runt tänderna och såg nu att det finns nått som ser ut som en eltandborste, men sprutar vatten (eller...
Svar
0
· Visningar
354
Senast: MissFideli
·
Tjatter Goda roller Ängel – kan varje natt skydda en deltagare. NattDL Siare – Får varje natt veta en deltagares roll. NattDL. Tvillingar –... 37 38 39
Svar
766
· Visningar
23 878
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka