Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Ja, konstig rubrik, men jag hittade detta i hälen. Ser ut som ett hårstrå. Hur tusan får man bort det? 😳 Eller stöts det ut av sig själv? 3 4 5
Svar
85
· Visningar
10 315
Hemmet Tyvärr har de flesta av mina vita underlakan blivit missfärgade och jag funderar på att köpa vit textilfärg och färga om dem istället...
Svar
5
· Visningar
1 350
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Är jag så väldigt konstig? Idag har jag varit och pinat mig igenom en HLR repetition och jag vet inte varför men jag tycker att det är...
Svar
0
· Visningar
478
Senast: Petronilla
·
Kropp & Själ Jag har googlat symtom. Hittade en teori om att kopparspiral kan förklara i princip allt som är "fel" med mig. Men när jag läser mer... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 788
Senast: sthu
·
Hemmet Ja, som rubriken summerar: vad kände ni var förvånande/förvirrande/konstigt/jobbigt/bättre när ni köpte/byggde nyckelfärdigt hus? Var... 2
Svar
27
· Visningar
2 198
Senast: _Taggis_
·
IT & mobiler Jag är i akut behov av att köpa en ny dator då den jag har är gammal och inte helt stabil. Egentligen borde vilken enkel skitdator som... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 041
Senast: Shaggy
·
Trädgård & Växter jag har blivit med trips. Upptäckte dem för kanske en månad sedan. Då tog jag bort massa blad där det satt flest trips - och stoppade...
Svar
4
· Visningar
1 133
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag har ett litet företag på sidan om mitt vanliga A-skattejobb. 4 ggr per år betalar jag in preliminärskatt - okt-jan betalar jag...
Svar
12
· Visningar
804
Senast: Hedinn
·
Samhälle https://www.gp.se/ledare/d%C3%A4rf%C3%B6r-vill-ingen-l%C3%A4ngre-revoltera-mot-svensson-livet-1.39753355?fbclid=IwAR3BYWlNo-IXhhtcYWZbr2h... 9 10 11
Svar
200
· Visningar
14 924
Senast: BornAgain
·
Tjatter Vet ju att det finns ett gäng bukefalister som bor utomlands och även väldigt många beresta bukefalister. Har ni någon smart pryl eller... 8 9 10
Svar
180
· Visningar
14 484
Senast: Blimblom
·
Kropp & Själ Var kan man väga sig? Jag väger mig inte, ser ingen poäng med det. Det är nog 7 år eller så om jag bortser från hos barnmorska under...
Svar
16
· Visningar
1 086
Senast: SaraXX
·
Hemmet Hyr ett litet hus ihop med min sambo. Pga jag snarkar gör att vi sover på varsitt ställe eftersom han väcks lätt av detta. Hade min... 2
Svar
20
· Visningar
2 703
Senast: Halcyon
·
Skola & Jobb Kan man söka flera olika tjänster på samma företag, eller ses man som oseriös då? De tjänster som finns är väldigt olika.
Svar
3
· Visningar
654
Senast: Renfis
·
Kultur Nar boken ni laser handlar om omraden ni varit, eller bott ... Kanner ni igen er? Foljer ni med och vet precis var de ar? Jag har...
Svar
6
· Visningar
603
Senast: ameo
·
Samhälle För mig är det inget nytt att KRAV per automatik inte behöver betyda bättre än vanliga gårdar. Men nog fan förväntar jag mig att djuren... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
6 724
Senast: hagel
·
Trädgård & Växter Jag har i princip inga växter hemma i lägenheten och vill tveklöst ändra på det, men jag har noll koll på vad som kan vara bra att köpa... 2 3
Svar
59
· Visningar
4 627
Senast: Sedna
·
Kropp & Själ Jag slutade äta p-piller efter 8 års ätande i April. Efter det hade jag två normala menstruationer (dock likadana som jag hade när jag... 2
Svar
33
· Visningar
15 718
Senast: Rosett
·
Hemmet Jag bor i en stuga där golvytan på nedre våningen är ca 30-35 kvm och sen är det loft ovanpå på ungefär samma storlek. Just nu visar... 2
Svar
25
· Visningar
1 846
Senast: MissFideli
·
Juridik & Ekonomi Är det någon här som förhandlat med sin bank gällande sparränta? Vår bank (Länsförsäkringar) har 0,40% som högsta sparränta. Vill få upp...
Svar
7
· Visningar
1 344
Senast: vilde
·
Skola & Jobb Hur lämnar man ett relevant löneanspråk i en bransch man är helt ny i och som inte är sökbar på lönestatistikssidor? Jag matchar vad... 2 3
Svar
54
· Visningar
3 327

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Stärka 3 åring
Tillbaka