Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Tittar just nu på ett program om olika oväder och inser att jag ALDRIG vill åka på kryssning. Tänk att vara instängd på ett fartyg när... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
6 945
Senast: Tuggben
·
Samhälle Drar liv i en gammal tråd, vad säger buke nu med tanke på covid-19? Satt och kollade kring nya rön om hpvvaccinet :angel: 4 5 6
Svar
107
· Visningar
5 383
Senast: Linn-Nora
·
S
Kropp & Själ Hur tar ni hand om era fötter? Har insett att jag behöver ta bättre hand om mina fötter efter lite olika problem. I dagsläget tvättar...
Svar
19
· Visningar
1 269
Senast: Exile
·
Relationer Förstår att ingen av er kan råda. Men hur tänker ni? Men har gått en kurs under ett år. Nu till helgen är det redovisningar. Nu är det... 2
Svar
24
· Visningar
2 639
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Har haft lite ljusare toppar bra länge nu, och tröttnat på det. Färgade håret hemma brunt i förrgår, men ser i dag att det gamla blonda...
Svar
3
· Visningar
405
Senast: pepp
·
Trädgård & Växter Trädgårdsskötsel har aldrig varit något intresse för min del, alltså kan jag i stort sett ingenting. Därav min något korkade fråga! :D... 2
Svar
20
· Visningar
1 902
Senast: Nahar
·
Samhälle Själv så avslutade jag min skoltid med att avsky allt vad idrott hette förutom ridsporten. Av flera olika skäl så tog det många år innan... 13 14 15
Svar
294
· Visningar
12 843
Senast: Nahar
·
Samhälle Jag bor i ett lägenhetshus med portkod eller tagg för att ta sig in. Funderar på hur ni brevbärare gör, har ni massor av portkoder eller...
Svar
13
· Visningar
13 292
Senast: Nepenthe
·
Fordon Husbilar blir allt vanligare och med dem följer olyckorna. Jag pratade med en släkting igår som jobbar på trafikverket och är väl... 2
Svar
31
· Visningar
2 735
Senast: fio
·
Mat I alla recept står det att kycklingen ska stekas i ugnen med bröstet upp. Varför? Varför ska kycklingen eller kalkonen eller vad för...
Svar
8
· Visningar
1 499
Senast: Smulu
·
Mat Jag har sedan en tid appen Samsung Health och försöker lägga in vad jag äter i den. Lite svårt då jag mest köper lokalproducerat och de... 2
Svar
25
· Visningar
2 884
Senast: Sassy
·
Samhälle Polis eller länsstyrelse? Någon eller några har dumpat säckar med äpplen. Äpplena är väl en sak men all plast som är slängd en annan... 2
Svar
25
· Visningar
2 345
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Någon här som har opererat brösten mindre? Jag undrar lite hur ont man har efter en sån operation? Hur handikappad är man av smärtan...
Svar
0
· Visningar
433
Senast: pillerill
·
Mat Jag tänkte att i den här tråden kunde vi dela med oss av recept på sånt som vi kan odla själva, helst endast med ingredienser som är i... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 618
Senast: Chili
·
Kropp & Själ Hur gick det till? Vad gjorde den vi var hos? Hur lång tid tog det?
Svar
10
· Visningar
948
Kropp & Själ Har hamnat i en ond cirkel där jag vaknar mitt i natten och kan inte somna om. Läser jag på dom receptfria medlem så står det...
Svar
3
· Visningar
528
Skola & Jobb Var hemma och sjuk från mina pass på jobbet den 8,10,och 12 september, sen har jag varit ledig fram tills i morgon som skulle ha blivit...
Svar
12
· Visningar
1 131
Senast: Fibusen
·
Skola & Jobb hej jag är sjukskriven på deltid sen längre tid tillbaks. har kontakt med vården osv. alltid varit sjukskriven 3 mån åt gången -- sen...
Svar
14
· Visningar
1 871
Senast: Modest
·
Trädgård & Växter För ett år sen fick jag en Monstera av en kompis, den växer dock väldigt spretigt och blir därför väldigt svårplacerad.. Just nu lever...
Svar
7
· Visningar
1 943
Senast: Acer
·
Mat När jag gjort bärmousse så har jag oftast använt väldigt enkla recept utan krusiduller. Det har bara varit grädde, gelatin, socker och...
Svar
13
· Visningar
1 238

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka