Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kultur Aha, något för mig och kanske en del andra.... :) Handbok för språkpoliser...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Någon som testat en sådan? Vad tyckte ni? Funderar på att investera i en till mig själv men som också kanske kan användas på hästens...
Svar
13
· Visningar
1 415
Kultur Om en skönlitterär bok finns tillgänglig som traditionell bok och e-bok, vad väljer ni då? Vanligtvis är ju e-boken en hel del billigare... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
2 512
Senast: LiZH
·
Kropp & Själ Jag vill lära mig att skaka rumpa bättre. Främst på zumbapassen, men jag tänker att även den vanliga vardagen blir lite roligare när en... 4 5 6
Svar
102
· Visningar
16 377
Senast: Blimblom
·
IT & mobiler Jag är frustrerad. Flera av min ftp/utp R45 jack har gått sönder och jag måste sätta på nya. Men kablarna är flera år gamla och jag har...
Svar
8
· Visningar
877
Juridik & Ekonomi Hur bra koll har ni på eran pension och gör ni något med den? Vad? Jag fattar inte det här med pension. Vill minnas att jag nån gång... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 715
Senast: a1agnlju
·
IT & mobiler Jag funderar på att starta upp en sådan. Kunde vara kul med tanke på alla ställen vi besöker med husbilen. Driver ni en tub kanal? Vad...
Svar
4
· Visningar
588
Senast: Folri
·
Samhälle P1 programmet Stil har just nu (2020-0911 kl 10) ett avsnitt om skyltdockan och kvinnliga kroppsideal. Värt att lyssna på. Irriterande... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 017
Senast: Tora
·
Juridik & Ekonomi Jag följer en person på YouTube. Att delta i passen är gratis men man kan skicka pengar om man vill det. Nu har jag följt filmerna ett...
Svar
2
· Visningar
692
Senast: durachiny
·
Trädgård & Växter Jag köpte en doftranka i kruka för ett tag sen som hade många knoppar. Jag har försökt följa råden ljust men inte i direkt solljus...
Svar
2
· Visningar
1 901
Hemmet Med tre innekatter i hemmet blir det rätt mycket päls på kläder, dukar, mattor.. Ja, på allt. Såg reklam för en pälsfångare, en liten...
Svar
7
· Visningar
924
Senast: sthu
·
  • Omröstning Omröstning
Hemmet Ingen har väl missat Vanish-reklamen med ”oxi-action” blablabla men jag tycker inte att den fungerar. Alls. :meh: Ni som provat den, vad... 2
Svar
23
· Visningar
4 966
Senast: TinyWiny
·
Kläder & Bli fin Vad har ni för jackor eller kappor nu i höst? Jag är ute efter något i bra kvalitet som håller i många säsonger, helst inte dyrare än 2000:- 2
Svar
29
· Visningar
2 041
Senast: Red_Chili
·
IT & mobiler Jag fotar oftast i NEF-format (Nikons RAW) och redigerar bilderna i Photoshop, sparar sedan ut dem som jpeg. När jag gör det blir de...
Svar
6
· Visningar
648
Tjatter Satt i kväll och snattrade i telefon med särbon och kom otippat in på ämnet tänder. Jag nämnde då att jag är en högertuggare. Han... 2 3
Svar
59
· Visningar
4 543
Skola & Jobb Vem är det som gör era scheman för varje dag? Är det en särskild person i personalgruppen? Eller gör ni alla i personalgruppen det...
Svar
6
· Visningar
842
Trädgård & Växter Beskärningsfråga! Vi planterade i våras ett äppelträd med svagväxande grundstam som är rätt låg, går kanske max till bröstet på mig... 2
Svar
23
· Visningar
1 396
Kropp & Själ En nära vän berättade idag att hon fått diagnosen hjärtsvikt. Med tanke på allt vi har pratat om och efter att ha googlat diagnosen...
Svar
10
· Visningar
1 076
Kropp & Själ Det kan ju inte alltid vara så att det är middagsmaten som är sjukdomsorsaken? Några få gånger har jag blivit sjuk på eftermiddagen men... 2
Svar
28
· Visningar
10 233
Senast: Lickety
·
Tjatter Nu undrar jag, vad är en acapulco för dig? Jag äter oftast pizza på typ två olika pizzerior, men nu körde jag på stort och beställde... 2 3
Svar
54
· Visningar
3 063
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka