Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag vill lära mig att skaka rumpa bättre. Främst på zumbapassen, men jag tänker att även den vanliga vardagen blir lite roligare när en...
IT & mobiler
Jag är frustrerad. Flera av min ftp/utp R45 jack har gått sönder och jag måste sätta på nya. Men kablarna är flera år gamla och jag har...
Juridik & Ekonomi
Hur bra koll har ni på eran pension och gör ni något med den? Vad?
Jag fattar inte det här med pension. Vill minnas att jag nån gång...
Juridik & Ekonomi
Jag följer en person på YouTube. Att delta i passen är gratis men man kan skicka pengar om man vill det.
Nu har jag följt filmerna ett...
Trädgård & Växter
Jag köpte en doftranka i kruka för ett tag sen som hade många knoppar. Jag har försökt följa råden ljust men inte i direkt solljus...
Kläder & Bli fin
Vad har ni för jackor eller kappor nu i höst? Jag är ute efter något i bra kvalitet som håller i många säsonger, helst inte dyrare än 2000:-
Trädgård & Växter
Beskärningsfråga! Vi planterade i våras ett äppelträd med svagväxande grundstam som är rätt låg, går kanske max till bröstet på mig...
Kropp & Själ
Det kan ju inte alltid vara så att det är middagsmaten som är sjukdomsorsaken? Några få gånger har jag blivit sjuk på eftermiddagen men...
Fälttävlan Så häftigt att se det live. Det är verkligen ett av mina drömresemål. Vem vill till typ Maldiverna när det finns Badminton (eller Burghley)?