Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Hej! Jag har en fin potatisblomma på stam som jag skulle vilja försöka att övervintra. Överallt står det att den ska stå ljust och...
Svar
2
· Visningar
959
Senast: JEHL
·
Juridik & Ekonomi Har bott på hotell några dagar och fascinerat iakttagit folks beteende på frukostbuffén :D Så vad tycker buke? Får man ta med sig mat... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
9 660
Senast: Blyger
·
Trädgård & Växter Detta får gärna bli till en allmän växthustråd. :D Jag fick ett växthus i födelsedagspresent av min familj. Inget gigantiskt, men ett... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
9 266
Senast: Snowball
·
Kropp & Själ Har precis fått andra p-piller (Cerazette) och nu efter typ 3 veckor är jag helt deppig, trött, håglös etc. Har försökt googla, men... 2 3
Svar
44
· Visningar
5 907
Hemmet Alltså - jag blir galen! Jag letar efter ett skaft med fjädrande hållare till skurborstar, men jag går fasiken bet! Ni är min sista...
Svar
9
· Visningar
6 561
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ Jag använde alltid Nikeskor och trivdes väldigt bra med dom. Men sen började dom bara tillverka superlätta och med usel dämpning. Efter...
Svar
12
· Visningar
722
Senast: Lilla
·
Samhälle UHR (Universitets- och högskolerådet) konstaterade efter att ha frågat lärosätena skulle genomföra höstens högskoleprov, att det inte... 2
Svar
28
· Visningar
2 030
Senast: sjoberga
·
Trädgård & Växter Jag har en odlingshörna för förodling mm i källaren, med riklig växtbelysning, och funderar nu på något slags automatisk...
Svar
6
· Visningar
577
Senast: Chili
·
Mat Jag har en traktörpanna i koppar som börjar få sliten beläggning så jag skulle vilja bättra på den. Men det verkar ju jättesvårt att...
Svar
0
· Visningar
1 056
Senast: Milosari
·
Skola & Jobb Har vi några sådana härinne? Jag har lite funderingar på hur ni jobbar med normer och värden (från läroplanen). Håller på med ett...
Svar
2
· Visningar
525
Senast: Gry
·
IT & mobiler Det är i trä och man trär i små kulor i pelare. Tanken är att få fem i rad för att vinna. På längden och på höjden.
Svar
8
· Visningar
974
Trädgård & Växter Är det någon som har tips på var man kan köpa en färdig "julgran" för plantering? Den ska vara minst 1 meter i diameter och minst 3-4... 2
Svar
21
· Visningar
1 516
Senast: WBanna
·
Kropp & Själ Jag behöver saker att göra för att hålla tankarna borta från dumheter. I nuläget blir det mest sitta och titta på Youtube, och det är... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 243
Kropp & Själ Är det fler här som gått igenom den berömda 40-årskrisen? Jag är nog där, ser tydligare än någonsin på de saker i mitt liv som mitt... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 907
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Jag får allt svårare att läsa nyheter och information om världens händelser, mår dåligt av allt som händer, det finns inget som går åt...
Svar
16
· Visningar
1 203
Relationer Känner mig så jäkla ensam. Har en rätt lagom mängd vänner ändå kan jag känna, men det är 9/10 gånger jag som hör av mig :( Vissa vänner... 2
Svar
34
· Visningar
8 232
Senast: starcraft
·
Samhälle Jag personligen tycker att kompetens är viktigare än kön. För kvinnor och män är väl lika? Varför ska då könet spela roll. Detta är väl... 13 14 15
Svar
283
· Visningar
10 734
Senast: Vinur
·
IT & mobiler Jag har stora problem med mina högljudda grannar. Såpass att jag funderar på att skaffa "bevis" mot dem i form av nån ljudmätningsapp... 2
Svar
20
· Visningar
1 333
Senast: Badger
·
Samhälle Tittar just nu på ett program om olika oväder och inser att jag ALDRIG vill åka på kryssning. Tänk att vara instängd på ett fartyg när... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
6 945
Senast: Tuggben
·
Samhälle Drar liv i en gammal tråd, vad säger buke nu med tanke på covid-19? Satt och kollade kring nya rön om hpvvaccinet :angel: 4 5 6
Svar
107
· Visningar
5 383
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka