Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Blev rätt rejält trampad av en häst idag på stortån. Har förstått att om det är just stortån och den eventuellt är bruten så kan man...
Svar
8
· Visningar
2 596
Senast: Kjerulfia
·
Kropp & Själ HUR ont kan magkatarr göra - innan man misstänker att det är nåt annat? Rejäla magsmärtor som strålar ut i ryggen, svårt att ens stå... 2
Svar
31
· Visningar
10 387
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ Vad är det som är så kul med detta? Brännskador i munnen och eller sprucken magsäck. Livsfarligt alltså. Fattar inte folk att flytande... 2
Svar
35
· Visningar
2 289
Senast: escodobe
·
Hemmet Jag har fått skumma fläckar på mitt favoritnattlinne... och jag har ingen aning om vad det är! Dessa fläckar har också dykt upp på mitt...
Svar
18
· Visningar
10 506
Senast: Gew
·
Juridik & Ekonomi Vi har fått ett nytt taxeringsvärde idag. Skatteverket dubblade det nuvarande taxeringsvärdet, vilket gör att vi hamnar över max på... 2
Svar
35
· Visningar
3 157
Senast: a1agnlju
·
Relationer En kollega vill bjuda ut mig. Han har försökt några år nu och han är inte intressant för mig att träffa utanför jobbet. Däremot har jag...
Svar
7
· Visningar
1 875
Senast: Zinfernia
·
Hemmet Vi har precis flyttat till en ny lägenhet. Det är en nyproducerad lägenhet (3 år gammal) högst upp i huset. Det är många fönster inkl... 2
Svar
34
· Visningar
4 590
Senast: Lingon
·
Hemmet Nu är jag på inredningshumör (ganska kontant hos mig) och jag vill se era tapeter som ni har hemma. Jag vill också se var ni har satt... 2 3
Svar
49
· Visningar
2 548
Senast: Narcissa
·
Svar
2 019
· Visningar
67 775
Senast: Anders
·
Juridik & Ekonomi Eventuellt får jag hyra en tvåa i nio månader framöver av en privatperson via blocket bostad. Är det något särskilt som jag bör tänka... 20 21 22
Svar
429
· Visningar
27 365
Tjatter I sann höstanda har jag börjat lyssna på Creepypodden, Mytologier och annat ruskigt. Tror ni på sådant som anses övernaturligt... 16 17 18
Svar
351
· Visningar
17 324
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Fick precis ett bra erbjudande på Storytel, och funderar på att testa. Surfade lite på hemsidan, men hittade inte svar på det jag...
Svar
3
· Visningar
656
Skola & Jobb För att göra en lång historia kort. Jobbade tidigare på ett ställe men bytte jobb, något som jag ångrar idag. Hur som helst försöker... 2
Svar
28
· Visningar
5 869
Samhälle Jag sålde en vara för 400kr inkl frakt, frakten kostade 130kr. jag skickade spårbart, men paketet fastnade på vägen och köparen kräver... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 911
Senast: Bison
·
Fritid Jag har haft span på en klänning som varit slut i lager under en längre tid. Ibland kommer den in för att någon gjort en retur, men bara...
Svar
2
· Visningar
1 346
Senast: Voeux
·
Kläder & Bli fin Kände att jag måste starta en egen tråd i ämnet. För det stör mig att man måste impregnera nya skor direkt och enligt en butik sedan... 2
Svar
30
· Visningar
1 764
Senast: Nahar
·
R
  • Låst
Hemmet Tänkte att det vore kul med en mer renodlad inredningstråd! Här kanske vi också kan visa före och efter-bilder när vi fixat hemma, typ... 99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
195 966
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag funderar mycket på mina eländiga kroppssymptom; spänningar i kroppen (främst nacke/axlar), yrsel, smärtor i muskler, lite... 6 7 8
Svar
153
· Visningar
12 317
Senast: Sigvard
·
  • Låst
Tjatter Vi ska äta kvällsmat nu :) Vitkålsgratäng med kyckling och bönsallad :d 99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
69 405
Kultur Aha, något för mig och kanske en del andra.... :) Handbok för språkpoliser...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka