Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Imorgon vill jag sätta mig och plugga direkt efter jobbet så jag är på jakt efter ett bra café nära Mariatorget där jag kan sitta. Någon...
Trädgård & Växter
Som rubriken lyder, vad kan ha hänt med vårt relativt nyplanterade plommonträd? Alla grenar och toppen är avknipsade. Det är väldigt...
Skola & Jobb
I augusti blev jag erbjuden en tjänst inom försäljning på ett konkurrerande bolag till det jag arbetar på nu. Min chef kontrade med ett...
Kläder & Bli fin
Jag är en typisk jeanstjej, men älskar att vara ute i naturen och går många och långa promenader med och utan barnen. Inser att ett par...
Trädgård & Växter
Här är det vår i luften, 12 grader och jag känner att det är dags att börja fundera på vad man ska ha på balkongen i år.
Jag har nästan...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...