Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Alltså jag blir snart galen! :banghead::confused::crazy:
Jag är väl inte världsbäst på excel men nu har det verkligen gått i baklås.
Om...
Skola & Jobb
Jag har sådan fruktansvärd vånda....Jag jobbar inom vården och bytte jobb i okt. Jag kände på förra jobbet att jag jobbat för länge med...
Kropp & Själ
Hej!
För några veckor sedan gick min - alldeles, alldeles för unga - mamma bort helt oväntat i en massiv hjärnblödning. Jag hade pratat...
Trädgård & Växter
Jag är ute efter en hyfsat fin, medelstor, lättskött grön växt att ha i badrummet. Jag har provat med ampellilja som Google sa skulle...
Juridik & Ekonomi
Jag har googlat, men jag blir inte klok på det här.
En komplicerad situation i min familjekrets/släkt, gör det motiverat att jag går på...
Kropp & Själ
Jag funderar lite på preventivmedel av olika slag, och ja jag veeet att kondom är det enda som skyddar mot könssjukdomar. Och hitintills...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...