Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Var på Shiphol för några timmar sedan och tänkte köpa Toblerone salted almond ni vet den med turkos förpackning men kunde inte hitta...
Svar
13
· Visningar
1 756
Senast: fejko
·
Fritid Nu börjar jag under över vad som händer i Stockholm sista helgen i augusti nästa år Ska springa Tjejmilen den 29 Augusti och försöker...
Svar
1
· Visningar
503
Senast: Guldaskig
·
Kropp & Själ Någon som har ett? Bra/dåligt? Vad ska man tänka på när man köper ett? :)
Svar
10
· Visningar
2 372
Senast: vallhund
·
R
Samhälle En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Har ett par frågor kring detta känner jag ... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
11 467
Senast: Jeps
·
Mat Som rubriken säger, var hittar man den godaste och mysigaste afternoon tea-upplevelsen i södra Sverige :) ? 2
Svar
20
· Visningar
3 322
Senast: nickan1
·
Samhälle Jag sitter i en del autism/asperger-grupper på facebook, globala sådana men till stor del amerikaniserade. Det har den sista tiden varit... 2
Svar
20
· Visningar
3 503
Senast: Lillefrun
·
Kropp & Själ Jag befinner mig ensam ute i stugan över helgen, och har ofta varit här uppe själv även under vinterhalvåret. Vilket har väckt... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 456
Senast: honung
·
Hemmet Frågan är enkel; hur knöligt kan det bli att trycka in ett 210 cm långt täcke i ett 200 cm långt påslakan? Märks det av mycket? Har...
Svar
11
· Visningar
3 994
Skola & Jobb Tyckte att ämnet i Dejtingtråden var så intressant att jag kände för att starta en egen tråd i ämnet! Dömer du, eller blir du dömd på... 20 21 22
Svar
429
· Visningar
32 448
Senast: Lillefrun
·
Kropp & Själ Jag har råkat glömma bort att sambo snart fyller år. Vi brukar visserligen inte fira så mycket men i år är det dags. Hur som haver, jag...
Svar
3
· Visningar
684
Samhälle Jag har som en del säkert vet flyttat från Södermalm till Österlen. Och nåt jag omedelbart engagerade mig i är planerna på gruvor för... 7 8 9
Svar
176
· Visningar
12 683
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Ja som topic lyder. Jag har haft det här problemet länge och tänkte be om tips för vilka schampon som funkar för just er (kanske något... 2
Svar
32
· Visningar
5 859
Senast: a1agnlju
·
Kropp & Själ En sån där Lill-Babs har under fötterna i reklamen? Jag funderar om en sådan skulle kunna hjälpa mig. Mina fötter är ofta iskalla...
Svar
11
· Visningar
8 359
Senast: TinyWiny
·
Tjatter Är det inte dax att ses nu när höstrusket börjar komma närmare?
Svar
1
· Visningar
356
Juridik & Ekonomi Hej alla kunniga bukefalister! Jag har hjälpt en släkting med bouppteckning efter hennes mamma eftersom det var tämligen okomplicerad...
Svar
6
· Visningar
1 265
Senast: nickan1
·
Samhälle Jag och min sambo bor i en liten ort. Han har ett mindre företag med regelbundna kunder på gångavstånd från vårt hem. För något år...
Svar
5
· Visningar
877
Senast: doppler
·
Juridik & Ekonomi Semestern börjar närma sig slutet och jag har en hel del euro kvar. Kan jag sätta in det i en vanlig insättningsautomat och få in det på...
Svar
2
· Visningar
4 885
Senast: MJLee
·
Fordon Jag och min kille har varit ihop i fem år, har precis köpt hus. Vi har inget samboavtal, då vi inte anser oss behöva avtala bort någon... 2
Svar
34
· Visningar
6 413
Senast: Presto
·
Samhälle Moderaternas partiledning kräver söndagsöppet på Systembolaget. Jag kommer att fnittra inombords nästa gång Moderaterna säger att andra... 2
Svar
20
· Visningar
1 128
Senast: Derivata
·
Mat Vilket kaffe tycker ni är bäst? Och hur tillreder man den bästa koppen kaffe? :) 2 3
Svar
58
· Visningar
4 439
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka