Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Har fler mornar vaknat nu med en tumme som liksom inte glider över i leden, utan istället knäpper den över. Ungefär som skåpdörrar när...
Svar
4
· Visningar
973
  • Omröstning Omröstning
Tjatter P.g.a livsavgörande viktig diskussion i hemmet måste jag ställa frågan här. Seså, rösta på nu bara! Och rösta rätt för bövelen! :devil: 5 6 7
Svar
127
· Visningar
10 695
Senast: Raderad medlem 94602
·
Tjatter 1 Vad skulle den heta 2 Vem skulle användare vara. 3 speciella features? Min skulle heta 1 Hinder 2 För oss som inte är så socialt...
Svar
1
· Visningar
732
Senast: ptr
·
  • Omröstning Omröstning
Samhälle Sverige är en av slutkandidaterna i kampen om att få vinter-OS. Dock är det en lång väg och politikerna har inte sagt ja än. Jag ställer... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 556
Senast: hastflicka
·
Skola & Jobb Hur hanterar man om en person i ledande position på företaget där man arbetar, på ett möte har sin mailkorg öppen när stora skärmen är...
Svar
19
· Visningar
2 118
Senast: nickan1
·
Kropp & Själ Onsdagen den 17e ska jag och min lilla mami till Falun över dagen och jag undrar vad ni kan rekommendera för lunchställen? Jag är...
Svar
10
· Visningar
975
Kropp & Själ Fungerar det verkligen? För miljöns skull är det ju fantastiskt att slippa plastförpackningar och slippa släpa hem vatten men jag känner... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 147
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag har en jeansjacka och en jeans-jumpsuit som jag skulle vilja göra personliga genom att sy på tygmärken. Men jag skulle gärna vilja...
Svar
0
· Visningar
343
Skola & Jobb Om någon blivit lovad jobb (muntligt och skriftligt) och det finns inte kollektivavtal (men vederbörande är med i lämpligt fack) och... 2
Svar
26
· Visningar
2 117
Senast: Masse
·
IT & mobiler Kan nån förklara för mej.. Varför kan jag se gamla konversationer samt profilbild på en som har blockat mej men inga gamla inlägg eller...
Svar
11
· Visningar
994
Senast: Raderad medlem 94602
·
Kropp & Själ Nu vill jag ha era bästa tips på myggmedel. Det är ingen skillnad fastän det nästan luktar skunk, bara det fungerar. Jag bor i finland...
Svar
18
· Visningar
2 425
Senast: _Taggis_
·
Hemmet Vi har gamla tunna dynor som börjar sjunga på sista versen, men de har varit så bra då de har typ plast på baksidan och tyg på...
Svar
8
· Visningar
1 340
Senast: Keb71
·
Hemmet Sen vi köpte huset har vi tapetserat, bytt golv, byggt altan och har snart ett nytt badrum. Behöver/bör man göra något? Tex ta ut...
Svar
6
· Visningar
952
Senast: Fille
·
Fritid Jag har aldrig rest själv innan (förra året flög jag själv för första gången, möttes då upp av goda vänner på flygplatsen), och är...
Svar
11
· Visningar
2 780
Senast: fem
·
Samhälle https://www.magazin24.se/debatt/en-sjuk-sjukforsakring/repsft!cYUzrWIMj8heGT9LCSRpvw/ :crazy::mad:
Svar
0
· Visningar
612
Hemmet Det må låta mordiskt och elakt att vilja utrota en art. Men för tillfället har jag en stor myggsvärm i ladugården där jag håller på att... 2
Svar
25
· Visningar
3 847
Senast: Texaz
·
Trädgård & Växter @athena_arabians visst är det du som är rosnörd? :D har en ros jag inte vet sort på 2 3
Svar
56
· Visningar
3 487
Senast: malumbub
·
Mat När jag gör varm choklad har jag 2 tsk socker, 2 tsk kakao och 2 dl mjölk. Tycker det blir en väldigt behaglig chokladsmak och har tänkt...
Svar
7
· Visningar
2 103
Senast: Bison
·
Samhälle Har det blivit en trend där ni handlar med att sätta små texter på kortdosan? T.ex ”du är fantastisk”, ”du är fin” osv. Vad tycker ni... 6 7 8
Svar
155
· Visningar
12 007
Senast: Shaggy
·
IT & mobiler Har precis upptäckt en irritation på nya telefonen..... Jag har MÅNGA bilder lagrade, som har förts över från telefon till telefon ett...
Svar
0
· Visningar
526

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Fri tillgång på torrfoder?

Hästrelaterat

Tillbaka