Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hur fasen får jag det att funka? Jag har försökt att ladda upp filmer i en kommentar på FB. Filmerna finns på min dator och jag får en...
Svar
0
· Visningar
393
Senast: cirkus
·
Äldre Någon mer som har varit eller ska på bokmässan? Själv var jag där i torsdags, det är värt det högre inträdet för att slippa trängas så...
Svar
4
· Visningar
565
Senast: nickan1
·
Äldre Jag snubblade över det tydligen finns en messenger-funktion i (vissa?..) journalhanteringsprogram inom vården tex cosmic messenger. Jag...
Svar
11
· Visningar
1 353
Senast: Norma
·
Samhälle Jobbrelaterat... Rektor har bett mig konkretisera kunskapsmålen i läroplanen. Ett av dem är att "Eleven känner igen och förstår...
Svar
10
· Visningar
937
Kropp & Själ Hej ! Söker efter ngt piggelinvitamin eller kosttillskott till höst / vinter så jag skulle känna mig lite mer energisk än jag... 2
Svar
23
· Visningar
1 906
Senast: Petruska
·
  • Låst
Kropp & Själ Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller... 15 16 17
Svar
321
· Visningar
23 381
Senast: Killaloe
·
Samhälle Skriver den här tråden som spin-off på tråden om minskat bilåkande. Jag - och några fler - ser ju bilen som EN faktor av många när det... 2
Svar
32
· Visningar
2 734
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Som rubriken ovan undrar jag om ni orkar dela med er av era livshistorier? Känner att jag behöver pepp inför livet, vad är inte bättre...
Svar
4
· Visningar
912
Skola & Jobb Kan man få tjänstledigt på deltid för att jobba med något helt annat? Jag ska på intervju för ett jobb som är 16 h/vecka i 12 månader...
Svar
19
· Visningar
1 980
Senast: mamman
·
Samhälle Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller... 14 15 16
Svar
304
· Visningar
19 376
Senast: lbb
·
Samhälle Nu vill jag höra era åsikter i denna frågan, skriva/läsa i ett forum eller vara med i facebookgrupper? Jag är väl ganska ny på... 2
Svar
27
· Visningar
2 460
Trädgård & Växter Halloj ni trädgårdskunniga 😊 Det gäller vinbärsbuskar. Har en "häck" på vinbär (röda, tror jag) mot grannen. Den va så hemskt oskött...
Svar
14
· Visningar
3 000
Senast: monster1
·
Äldre Någon som besökt Malaga eller något annat resmål på den spanska solkusten i december och skulle vilja berätta lite hur det är? Förstår...
Svar
0
· Visningar
306
Senast: aemaria
·
Mat Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
10 331
Senast: Badger
·
Äldre Jag har ätit betor på längden och tvären (hyvlad råkost, frästa i olivolja och salt, ugnsbakade, rödbetsbiffar) sedan i somras och... 2
Svar
26
· Visningar
2 833
Mat Hej alla, Jag har sökt och hittade ett par liknande trådar, men inte riktigt vad jag sökte. Jag fick bra tips i vegotråden, men...
Svar
9
· Visningar
1 273
Senast: Amanda_F
·
Äldre Under ett nattligt spånande så kom en vegan fråga upp och den går inte linda in så jag kör rakt på. Suger veganer kuk? 2
Svar
20
· Visningar
2 808
Senast: Singoalla
·
Äldre Snart flyttar jag! Det är dock ett glapp på två veckor från att jag flyttar från min gamla till att jag får tillträde till min nya...
Svar
10
· Visningar
3 254
Senast: WBanna
·
Äldre Hej, Vi funderar på att flytta från Stockholm och blev lite nyfikna på Trosa-området... Är det någon som bor eller bott där som kan ge...
Svar
6
· Visningar
2 505
Senast: Cattis_E
·
Äldre Jag skulle gärna vilja klä mig lite såhär. Lite bohemiskt, enkelt och snyggt tycker jag. Problemet är att jag är ganska lång med lång...
Svar
6
· Visningar
1 137
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka