Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Äter ni smörgåstårta? Vid vilka tillfällen? Jag är lite nyfiken på att prova, men... Jag avskyr majonnäs, är känslig för "konstiga"... 5 6 7
Svar
126
· Visningar
10 234
Senast: Pilot
·
Samhälle Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 178
Äldre Bankar de i golvet, parkerar för nära din bil, klippet gräset för tidigt på morgonen, snor dina tvättider eller dammsuger mitt i natten... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
15 939
Senast: Luzzan
·
Skola & Jobb Jag behöver råd och hjälp i fråga om mitt framtida yrkesliv. Vart vänder man sig? Jag har ett jobb och är således inte arbetslös, jag...
Svar
3
· Visningar
574
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Har jag fått det helt om bakfoten? Särbon (som är skriven i ett annat län och listad på en vc i det länet) har ont i ett knä, och tänkte... 2
Svar
23
· Visningar
2 596
Senast: Trissa
·
Kropp & Själ Snart har det gått ett år sen jag skar mig i fingret, har ett ärr på ca 2,5 cm, och ingen känsel har kommit tillbaka i fingertoppen. Jag... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 822
Senast: Smurfoff
·
Hemmet Kepsarna håller på att ta över mitt hus! :nailbiting::arghh: Hur förvarar man kepsar på ett vettigt sätt som är utrymmessnålt och ändå...
Svar
19
· Visningar
2 851
Senast: cowgirl81
·
  • Låst
Relationer Bryter väl ut ämnet från Dejtingtråden. Så den inte blir sönder spammad. Hur visar ni på en dejt att du vill att killen ska bli fysisk... 17 18 19
Svar
369
· Visningar
27 340
Senast: durachiny
·
Äldre Det finns ett hål i asfalten med en fyrkantig metallgrej i på syrrans uteplats och vi funderar bägge på vad det är, har vi någon...
Svar
14
· Visningar
1 772
Trädgård & Växter Har en enkel bensindriven trimmer, Partner 2, som trots sitt namn trilskas. Startar snällt, gasreglaget funkar som det ska men själva...
Svar
1
· Visningar
964
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Det är synd om mig :angel: Jag har fått bältros som påverkar min trigeminusneuralgi som jag har sedan tidigare. Alltså i skalpen och...
Svar
4
· Visningar
774
Senast: lizzie
·
Relationer Har pratat med en kille från tinder sen i början av juni. Sen träffades vi i början av augusti och har umgåtts nästan dagligen sedan...
Svar
6
· Visningar
1 386
Senast: Bison
·
IT & mobiler Hejsan! Vilket program/app anv ni för att klippa ihop/förminska rid videos? Tack för svar
Svar
4
· Visningar
644
Fritid Jag ger snart upp! Varenda gång jag bakar bullar blir de så torra. Jag har provat dubbla mängden smör men de blir torra ändå. Jag låter... 2 3
Svar
52
· Visningar
8 064
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Nu har jag gått och nyst, hostat och varit täppt i över en månad. Pigg ena dagen och hängig som tusan nästa. Precis som när man är på...
Svar
4
· Visningar
895
Senast: marsve
·
Fritid Finns det något sätt att ställa in så man kan se på skärmen att man fått ett meddelande på messenger utan att meddelandet visas? Så... 2
Svar
29
· Visningar
1 887
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Fritid Vi får fortsätta tipsa och diskutera i en ny tråd :) Är det någon som märkt av senaste nest migrationen? 99 100 101
Svar
2 014
· Visningar
108 406
Senast: lizan
·
Skola & Jobb Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller... 2
Svar
38
· Visningar
3 280
Senast: SiZo
·
Äldre Jag har lovat att ordna nya kläder till en släkting i 80-årsåldern. Men var hittar man kläder som äldre använder? :o:confused: Lite...
Svar
6
· Visningar
987
Senast: kakan89
·
Äldre Hej Jag var tidigare inne och frågade om elfordon som dragbil, fick blandade svar. Dock var det några som använde det så nu kommer min...
Svar
2
· Visningar
734

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka